Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصارالله یمن نیرو‌های بیشتری را در شهر الحدیده و بندر اصلی این شهر مستقر کرد، این در حالی است که ادعا شده نیرو‌های ائتلاف متجاوز عربی به شهر نزدیک می‌شوند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی امارات و عربستان در تلاش برای اشغال شهر الحدیده و خارج کردن این شهر از دست انصارالله یمن در ۱۲ ژوئن حمله به این شهر واقع در سواحل دریای سرخ را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه القدس العربی به نقل از ساکنان محلی نوشت، نیرو‌های انصارالله حضور خود را در شهر بیشتر کرده و مراکز ایست بازرسی جدید ایجاد کرده‌اند.

نیرو‌های انصارالله تعدادی از خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به بندر را بسته‌اند و تعدادی خندق و خاکریز و بتن‌های سیمانی را در خیابان‌های شمال شرقی منتهی به بندر حفر کرده و کار گذاشته‌اند.

یک شاهد عینی نیز گفت، نیمه‌های شب گذشته در نزدیکی دانشگاه الحدیده در سه کیلومتری غرب مرکز شهر در مسیر ساحلی که فرودگاه را به بندر متصل می‌کند، درگیری‌های شدیدی درگرفت.

به موازات جنگ در الحدیده نیرو‌های ائتلاف متجاوز عربی در جبهه‌های دیگر نظیر لحج، صعده و نهم و صراوح وارد درگیری‌هایی با انصارالله یمن شده‌اند.

در این راستا ۱۶ جنگنده ائتلاف متجاوز عربی منطقه الازهور در شهرستان مرزی رازح را طی ساعات گذشته بمباران کردند.

یک کودک و تعدادی دام در حمله هوایی ائتلاف به منطقه آل علی در شهرستان رازح زخمی و تلف شدند.

در ضد حملات انصارالله نیز در جبهه عسیر در جنوب عربستان چهار سرباز از مزدوران ارتش سعودی در مجازه در تله افتادند.

تعدادی از مزدوران ارتش سعودی نیز شب گذشته در اثر حملات توپخانه‌ای انصارالله در جیزان کشته و زخمی شدند و نتوانستند دست به پیشروی بزنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انصارالله الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)

به گزارش ''ورزش سه''، هر دو نفر در ابتدای امسال از نواحی مختلف دچار آسیب دیدگی شده و هر یک در فیفادی قبلی به نحوی درد زیادی را پشت سر گذاتشند و پس از آن مجبور به ترک دروازه تیم‌شان برای مدتی شدند.

در طی این مدت، در سپاهان نیما میرزازاد و در پرسپولیس امیررضا رفیعی، سعی کردند جای خالی این دو گلر شاخص فوتبال ایران را پر کنند؛ ماموریتی که حتی اگر موفق هم بود، به بازگشت پیام و علیرضا به دروازه سپاهان و پرسپولیس منتهی شد.

این دو با وجود رقابت در سال‌های اخیر، نوعی علاقه و همدلی را در مسیر حرفه‌ای خود پیدا کرده و برای یکدیگر احترام قائل هستند. دو رقیبی که رقابت آن‌ها هرگز به تنش خاصی منتهی نشده و از این جهت در فوتبال ایران نمونه به شمار می‌روند.

این تصویر مربوط به پایان مصاف پرسپولیس و سپاهان است و همانطور که می‌بینید، گلر شماره ۱ و ۲ تیم ملی، دست در شانه یکدیگر، به شیوه رفقای فیلم‌های فارسی و هندی، زمین را ترک می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • سنتکام:۳ پهپاد حوثی ها را نابود کردیم
  • نرخ سود بین بانکی تغییر کرد/ جزییات
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد