Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس درباره ثبت‌نام دانش‌آموزانی که مدارک هویتی ندارند، گفت: این دانش‌آموزان می‌توانند برای تمدید یا گرفتن مجوز به دفاتر کفالتی که از سوی اداره کل اتباع استانداری اعلام می‌شود، مراجعه کنند. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ استانها فارس نظرات

محمد گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه دانش‌آموزان اتباع خارجی حاضر در استان فارس می‌توانند همزمان با دانش‌آموزان ایرانی ثبت‌نام کنند اظهار داشت: شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع هفته آینده ابلاغ می‌شود و پس از آن دانش‌آموزان اتباع خارجی براساس ابلاغیه امسال می‌توانند برای ثبت‌نام به مدارس مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: دانش‌آموزانی که مدارک هویتی دارند و به اصطلاح مجاز هستند می‌توانند بدون هیچ مشکلی برای ثبت‌نام در مدارس و ثبت‌نام برای دریافت کتاب اقدام کنند. 

مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس درباره ثبت‌نام دانش‌آموزانی که مدارک هویتی ندارند، افزود: این دانش‌آموزان می‌توانند برای تمدید یا گرفتن مجوز به دفاتر کفالتی که از سوی اداره کل اتباع استانداری اعلام می‌شود، مراجعه کنند. 

گودرزی بیان کرد: پس از دریافت مجوز دانش‌آموزان غیرمجاز هم می‌توانند برای ثبت‌نام در مدارس و دریافت کتاب اقدام کنند اما در حال حاضر باید منتظر ابلاغ شیوه‌نامه آموزش و دفاتر کفالت بود. 

به گزارش تسنیم در 2 - 3 سال گذشته بنا به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم کردن شرایط تحصیل برای دانش‌آموزان غیرمجاز اتباع بیگانه اقداماتی از سوی آموزش و پرورش انجام شده که به گفته مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس امسال نیز براساس شیوه‌نامه این دانش‌آموزان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند. 

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بهرنگ قربانی، افزود: این دفترچه‌ها به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ شده و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس قرار گرفته است.
او ادامه داد: دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی دارای مهلت و اعتبار ۶ ماهه  است که پس از بررسی وضعیت فرد سپرده گذار، قابل تمدید است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، در خصوص ضریب امنیتی دفترچه‌ها هم گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مُهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه ،بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

قربانی افزود: از جمله مزایای افتتاح حساب از سوی اتباع ،امکان دریافت دفترچه اقامت قابل تمدید از سوی اتباع، سپرده‌گذاری، استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

دیگر خبرها

  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • کیفیت بخشی به نمرات کتبی نهایی در فارس
  • رمالی خانوادگی در فردیس
  • دستگیری یک خانواده رمال در فردیس