Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حضور در این کمیسیون در روز دوشنبه ۴ تیرماه جاری دعوت کرده است.

قرار است وزیر ارتباطات در این جلسه به سوالات نمایندگان مردم در مجلس پاسخ دهد.

دعوت از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت پاسخگویی به سوالات نادر قاضی پور نماینده ارومیه، احمد بیگدلی وحسن لطفی نمایندگان خدابنده و رزن، جلال محمودزاده نماینده مهاباد، هدایت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..خادمی نمانیده ایذه و باغملک و سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین، آبیک و البرز انجام گرفته است.

کد خبر 4329418 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد جواد آذری جهرمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری هوش مصنوعی محمد جواد آذری جهرمی فناوری فضایی فناوری نانو گوگل ایالات متحده آمریکا شرکت دانش بنیان امنیت اطلاعات اینترنت موبایل سلول بنیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عیسی زارع‌پور با بیان اینکه نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور انجام شد، گفت: پروژه بزرگ فیبر نوری را در حال انجام است تا به‌صورت زیرساختی مسأله سرعت اینترنت را برای همیشه حل کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه تاکنون کار ایجاد شبکه فیبر نوری در یک سوم کشور انجام شده است، تصریح کرد: تلاش داریم امسال این میزان را ۲ برابر و تا پایان دولت کل کشور را به اتمام برسانیم.

زارع‌پور با تأکید بر اینکه با توجه به تعهدی که از اپراتورها گرفته‌ایم افزایش تعرفه اینترنت باید صرف توسعه شود، گفت: تا پایان سال باید ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده شود که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

کد خبر 845410 منبع: فارس برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات خبر ویژه اینترنت

دیگر خبرها

  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • پیامک ۴ تومان گران می شود