Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > دفاع مقدس - همشهری آنلاین:
مراسم وداع و تشییع پیکر سردار شهید شاهرخ دایی پور صبح دوشنبه ۴ تیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی شهادت سردار شاهرخ دایی‌پور از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس حین عملیات مستشاری در شهر بوکمال سوریه، مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر این سردار غیور مدافع حرم صبح فردا دوشنبه در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، مراسم وداع با پیکر این سردار سرافراز سپاه اسلام از ساعت 8 صبح فردا در محل مسجد جامع دانشگاه امام حسین(ع) در تهران برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم نیز از ساعت 9 صبح فردا، با حضور فرماندهان، مسئولین و آحاد مردم قدرشناس از مقابل مسجد حضرت امیر المومنین(ع) واقع در شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران در همین زمینه: سه مامور انتظامی در خاش به شهادت رسیدند پیکر سردار شهید مدافع حرم مهدی قره‌محمدی تشییع شد انتقال پیکر مرزبان شهید کشورمان از ترکیه به ایران

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مراسم تشییع پیکر این راوی دفاع مقدس از میدان ۱۲ محرم تا میدان امامزادگان دوخاتون شهرکرد برگزار شد.
در این مراسم مردم، مسئلان استانی و همرزمان این جانباز حضور داشتند.
پس از تشییع، نماینده ولی فقیه در استان نماز را بر پیکر این جانباز اقامه کرد.
پیکر حاج جمعلی کیانی در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می‌شود.
فرماندهی گردان مقدس یا زهرا سلام الله علیها، فرماندهی گردان مقدس امام سجاد علیه السلام و معاونت عملیات و معاونت هماهنگ کننده تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام، مشاور استاندار چهارمحال وبختیاری در امور ایثارگران و خدمت در ستاد توسعه وبازسازی عتبات عالیات استان ومواکب اربعین حسینی، گوشه‌ای از مسئولیت‌های این جانباز سرافراز استان و تیپ همیشه پیروز قمربنی هاشم علیه السلام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • (ویدئو) زنی که پیکر بی‌جان دایی‌اش را برای تحویل پول به بانک برد!
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری