Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه تکریم و معارفه معاونین و مدیران‌کل این ستاد گفت: ساختار و برنامه‌های جدید با رویکرد پیشگیرانه ارائه شده است. 

به گزارش عصرایران، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه و موثر مسؤولین پیشین این ستاد، اظهار کرد: سپردن مسؤولیت به معاونین و مدیران جدید با هدف تزریق ایده‌های نو و ارائه برنامه‌های جدید صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی مویدی خرم‌آبادی با بیان اینکه ساختار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیش از این بر رویکرد مقابله‌ای منطبق بوده است، افزود: بر اساس تحقیقات و مطالعات انجام شده توسط کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه، ساختار و برنامه‌های جدید بر روش‌های پیشگیرانه تمرکز خواهد داشت، اما در عین حال بخش مقابله‌ای نیز مغفول نخواهد ماند.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت جایگاه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بیان اینکه ستاد باید با بسترسازی مناسب، مهد تولید فکر، اندیشه و ایده در حوزه کاهش آسیب‌های اقتصادی و تجاری و همچنین اثربخشی اقدام در حوزه پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز باشد، تشریح کرد: در این سنگر باید با آگاهی و دقت، ترفندهای دشمن را تحلیل کرده و رفتار نماییم، باید ضمن آسیب‌شناسی آگاهانه با انجام اقدامات ایجابی به پیشگیری و کاهش آسیب‌ها و پس از آن با انجام اقدامات مقابله‌ای و سلبی به مبارزه بپردازیم.

مویدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اشاره به اقدامات نظام سلطه و استکبار جهانی در دشمنی با جمهوری اسلامی، گفت: دشمن پس از آزمودن تمام روش‌ها و تجربه شکست و یأس در همه عرصه‌ها طی 4 دهه پس از انقلاب، امروز با تجمیع تجارب گذشته و با نقشه‌های اقتصادی سعی بر تهدید و اعمال فشار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد که با اراده خدای متعال و عزم مردم، این بار نیز شکست خواهد خورد.

در پایان این مراسم از زحمات آقایان گلستانی‌زاده، سمیعی، پورانیان و زیوری با اهداء لوح سپاس قدردانی شد و آقایان هندیانی، شایسته، کشوری، آقابابایی و میرزایی به ترتیب احکام معاون برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی، معاون حقوقی و امور مجلس، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیرکل بازرسی و مدیرکل حراست را از ریاست ستاد دریافت نمودند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت