Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک ؛  سردار کریمی در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده سپاه اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه و سایر شهداء که به دست منافقین به شهادت رسیدندگفت: سپاه نهادی مردمی است.

او افزود: ماموریت نهادولایی و مردمی سپاه حفظ انقلاب و دستاور‌های آن است که با همه دشمنی‌ها توانست این وظیفه را به خوبی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کریمی گفت: مشکل امروز سپاه این است که این نهاد مقدس را با مجموعه‌های نظامی مقایسه می‌کنند و توقع عملکرد نظامی از آن دارند در صورتی که سپاه، با مجموعه‌های مقایسه شده متفاوت است.
فرمانده سپاه روح الله افزود : سپاه را باید با خودش مقایسه کرد خیلی از ایراداتی که به سپاه گرفته می‌شود ناشی از عدم شناخت از این نهاد می‌باشد.

ویعنوان کرد : سپاه در اختیار هیچ حزب و گروهی نیست و عملکرد آن هم نظامی، هم سیاسی، هم امنیتی و هم فرهنگی است.

سردارکریمی تصریح کرد: سپاه توسط مقام عظمای ولایت هدایت و کنترل می‌شودو این نهاد باید جوابگوی همه تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم باشد.

درپایان  سرهنگ عسگری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه اراک معرفی و از خدمات رضایی فرمانده سابق قدر دانی شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مراسم تودیع فرمانده سپاه حفظ انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل پس از شکست در ۷ اکتبر استعفا داد

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که آهارون حلیوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی در پی مسئولیت خود در قبال شکست در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، تصمیم به استعفا از ارتش صهیونیستی گرفت.

براساس گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیستی اشاره کردند که استعفای او فوری نخواهد بود، اما انتظار می‌رود پس از چند هفته انجام شود. او توضیح داد که در این مدت از او خواسته می‌شود تا جانشین خود را انتخاب کند و همچنین تحقیقات دیگری در مورد امان را تکمیل کند که حلیوا قبل از استعفا به رئیس ستاد ارائه خواهد کرد.

آمیت ساعر، رئیس تیپ تحقیقاتی در بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان  چند روز پیش بلافاصله پس از بر عهده گرفتن مسئولیت کامل شکست اطلاعاتی این رژیم در ۷ اکتبر، از سمت خود استعفا داد.

این در شرایطی است که از زمان وقوع طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی بین جناح‌های این رژیم، از جمله کابینه، نهاد‌های امنیتی و نهاد‌های نظامی در مورد اینکه چه کسی مسئولیت این شکست را بر عهده دارد، کشمکش ادامه دارد. 

تحلیلگران سیاسی و نظامی در رژیم صهیونیستی انتظار دارند که این موضوع به بمبی تبدیل شود که به محض پایان جنگ منفجر می‌شود و این همان چیزی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر به دلیل آن به دنبال طولانی کردن جنگ است. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل پس از شکست در ۷ اکتبر استعفا داد
  • مقایسه هزینه‌های نظامی آمریکا، چین و روسیه
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • اگر سپاه نبود
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی