Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مراسم وداع با پیکر مطهر و تشییع سردار شهید "شاهرخ دایی پور" صبح فردا( دوشنبه) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز؛ در پی شهادت سردار سرتیپ دوم پاسدار" شاهرخ دایی‌پور" از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس حین عملیات مستشاری در شهر بوکمال سوریه ،مراسم وداع و تشییع پیکرمطهراین سردار غیور مدافع حرم صبح فردا ( دوشنبه 4 تیر) در تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش ،مراسم وداع  با پیکراین سردار سرافراز سپاه اسلام از ساعت 8 صبح فردا در محل مسجد جامع دانشگاه امام حسین(ع)  در تهران برگزار می شود.

مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم نیز از ساعت 9 صبح فردا ، با حضور فرماندهان ، مسئولین و آحاد مردم قدرشناس از مقابل مسجد حضرت امیر المومنین(ع) واقع در شهرک شهید محلاتی  برگزار می گردد.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس فوتبال کانون های مساجد ایرانشهر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جام جهانی خبرگزاری شبستان مساجد اوقات فراغت شهید مدافع حرم تشیع پیکر سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده لشگر ۸۴ پیاده لرستان با بیان اینکه برنامه‌های دهه‌ی ارتش در استان از ۲۱ فروردین آغاز شده است، گفت: فردا نیز رژه موتوری در قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان به مناسبت روز ارتش اجرا خواهد شد.
امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار افزود: این مراسم از ساعت ۷ و نیم صبح با حضور مسئولان لشکری، همه کارکنان ارتش لرستان از جمله یگان تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی، تیپ ۲۸۴ شهید رستمی، آمادگاه مهماتی شهید الماسیان و همچنین سایر نیرو‌های مسلح استان برگزار می‌شود.
 وی از عموم مردم برای شرکت در نمایش قدرت نیرو‌های مسلح استان دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داودی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • (ویدئو) زنی که پیکر بی‌جان دایی‌اش را برای تحویل پول به بانک برد!
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • آیین وداع با پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی
  • برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان