Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مهندس آرش فرزام صفت در این نشست که در محل سالن اجتماعات شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار داشت: اگر نتوانیم مردم و متقاضیان را برای بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی ترغیب کنیم، نزد وجدان خود و مردم شرمنده ایم.

وی صومعه سرا را یکی از شهرستان های برخوردار از ظرفیت های اشتغالزایی در زمینه های کشاورزی، زراعت چوب، تولید ابریشم، امور شیلاتی و پرورش ماهی، صنایع دستی، کشت صنوبر و بوم گردی قلمداد و اظهار کرد: باید بدور از حاشیه و مقصر یابی و با هدف توسعه اقتصادی و رفع معضل بیکاری شهرستان، به دنبال عارضه یابی و پیشبرد اهداف توسعه محور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری گیلان با انتقاد از وجود برخی ناهماهنگی ها بین ادارات شهرستانی با مراجع استانی شان، تصریح کرد: غفلت و کوتاهی از هیچ مرجعی پذیرفته نیست.

فرزام صفت بر لزوم بهره گیری از فرصت باقی مانده تا پایان شهریورماه سال جاری جهت جذب تسهیلات اشتغالزایی تاکید کرد و با بیان اینکه اگر سهم شهرستانی بطور کامل محقق نشود به شهرستان دیگری منتقل می شود،  گفت: تلاش بر این است تا این تسهیلات با رعایت کیفیت و عدم انحراف موجب ایجاد اشتغال پایدار در همه شهرستان ها گردد.

وی در پایان تاکید کرد: باید با برنامه ریزی منسجم جهت ساماندهی ‌و ایجاد مشاغل مولد و پایدار تلاش کنیم.

در این جلسه هر یک از مدیران استانی و شهرستانی به ارائه گزارش از روند بررسی و معرفی طرح ها برای جذب تسهیلات اشتغالزایی و سرمایه گذاری پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال پرورش ماهی سرمایه گذاری کشاورزی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند

بانک مرکزی اعلام کرد: از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، درباره آخرین وضعیت تسهیلات‌دهی بانک‌ها در موضوع نهضت ملی مسکن، اعلام کرد: حسب آمار اخذ شده از سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی، تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه امسال از تعداد یک میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۷۸ نفر متقاضی معرفی‌شده به بانک‌های عامل در کل کشور، تعداد ۴۱۱ هزار و ۶۰ نفر تا تاریخ یادشده به بانک‌های عامل جهت اخذ تسهیلات موصوف مراجعه نکرده‌اند.

بر اساس این گزارش، از تعداد یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۱۹ نفر متقاضی که جهت اخذ تسهیلات مذکور به بانک‌های عامل مراجعه کرده‌اند، تعداد ۴۷۰ هزار و ۵۰۸ نفر (در حدود ۳۵ درصد از مراجعه کنندگان) بنا به دلایل مندرج در سامانه مذکور از جمله نداشتن مدارک مورد نیاز، نداشتن وثایق قابل قبول، وجود معارض در زمین ملکی، نداشتن پروانه ساختمانی، عدم امکان تأمین سهم آورده متقاضی و غیره، فاقد شرایط لازم جهت اخذ تسهیلات موصوف هستند.

حسب آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (در حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۲،۶۷۸ هزار میلیارد ریال شده‌اند که از این تعداد تسهیلات مدنظر به تعداد ۶۲۴،۴۶۸ نفر و به مبلغ ۱،۳۳۷ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

کد خبر 750821

دیگر خبرها

  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی