Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج افزود: بدون شک برای افرادی که در اغتشاشات باعث آسیب به اموال عمومی شده‌اند مجازات سنگینی از جمله حبس و شلاق در نظر گرفته می‌شود. رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج گفت: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها از ۱۰۱ روز به ۹۶ روز کاهش یافته است.

داوود میرغفاری در نشست مطبوعاتی امروز یکشنبه سوم تیر ماه که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: در ارتباط با حوادث دی ماه سال گذشته در مجموع ۴۰ پرونده تشکیل شده که ۲۱ فقره از آنها در دادگاه انقلاب کرج مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دستگاه قضا با کسانی که در اغتشاشات سال گذشته شرکت کرده بودند در نهایت رافت رفتار کرده و بسیاری از آنها پس از بازداشت با اخذ تعهد به خانه بازگشته‌اند.

میرغفاری افزود: از میان کسانی که به اتهام اخلال در نظم عمومی دستگیر و پرونده برایشان تشکیل شده سه نفر تبرئه شده‌اند، سه نفر محکوم به پرداخت جزای نقدی بدل از حبس شده‌اند و حبس سه نفر دیگر از آنها نیز تعلیق شده، یک نفر به دادگاه ویژه اطفال ارجاع داده شده و برای سه نفر نیز حکم غیابی صادر شده است.

وی توضیح داد: بسیاری از افرادی که در جریان دی ماه سال گذشته دستگیر شده‌اند سابقه کیفری نداشته به همین دلیل مشمول تخفیف در مجازات شده‌اند.

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج افزود: بدون شک برای افرادی که در اغتشاشات باعث آسیب به اموال عمومی شده‌اند مجازات سنگینی از جمله حبس و شلاق در نظر گرفته می‌شود.

میرغفاری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سرعت بخشی خدمات رسانی به مردم و کوتاه شدن زمان رسیدگی به پرونده‌های محاکم عمومی و انقلاب کرج اشاره کرد وگفت: با تلاش‌های صورت گرفته مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها از ۱۰۱ روز به ۹۶ روز کاهش یافته که با افزایش ۲.۷ درصدی مدت زمان رسیدگی همراه بوده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دادگستری کرج رویداد24 اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد