Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان چهارمحال و بختیاری، تیم ملی امید کشور برای شرکت در مسابقات قهرمانی سه گانه آسیا راهی ژاپن شد.

سید حسن بابایی و سید پارسا محجوب به عنوان ورزشکار و حامد یادگاری به عنوان مربی ترکیب تیم ملی امید ایران را در این مسابقات تشکیل می دهند.

حامد یادگاری، از ورزشکاران سه گانه چهارمحال و بختیاری، به عنوان مربی تیم ملی کشورمان را برای حضور در رقابت های قهرمانی امیدهای آسیا همراهی میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با شرکت ۳۳ ورزشکار از ۱۱ کشور آسیایی در شهر گاماگوری ژاپن برگزار می  شود.

کد خبر 4329470

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد ورزش سه گانه گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد عید سعید فطر خبرگزاری مهر یاسوج کرمانشاه بیرجند خرم آباد تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید

در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوی ورزشکار مازندرانی در جایگاه سوم ایستاد و راهی فینال شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت، هانیه رستمیان؛ ورزشکار مازندرانی با 589 امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.
زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب 575 و 567 امتیاز را ثبت کردند.

امروز (چهارشنبه)، 29 فروردین و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه 25 متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور برزیل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • دانش‌آموزان چهارمحالی حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» اعلام کردند+ عکس
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید