Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی روسیه می‌گوید تیم ملی اروگوئه نمایشی درگیرانه همراه با ایجاد موقعیت به نمایش می‌گذارد و ما باید با جنگندگی کامل در این مسابقه حاضر شویم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی روسیه عصر فردا آخرین بازی مرحله گروهی را با اروگوئه انجام می‌دهد و به دنبال این است با کسب برد برابر حریف آمریکایی خود به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی جام جهانی روسیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال آکینفیف ، دروازه‌بان اصلی تیم ملی روسیه در گفت و گو با رسانه‌های روسی به تمجید از چرچسف پرداخته است. وی در خصوص نتایج تیمشان گفت:

سرمربی ما به بازیکنان نقش آزادانه داده و از آن‌ها در پست‌های مورد انتظار استفاده می‌‌کند و می‌توان گفت حضور ۸۰ هزار تماشاگر در سنت پترزبورگ و یا لوژنیکی الهام بخش ما بوده و روحیه مضاعفی به ما داده است.

وی در رابطه با شرایط تیم ملی اروگوئه تصریح کرد:

من مسابقات آن‌ها را تماشا کردم و معتقدم این تیم موقعیت‌های بسیار خوبی را ایجاد می‌کند و بازیکنانشان نمایش در زمان درگیری‌ها و مبارزات عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه می‌دهند. ما برای پیروزی برابر این تیم باید به خوبی بجنگیم و مبارزه کنیم.

دو تیم روسیه و اروگوئه دو بازی اول خود در جام جهانی را با برد پشت سر گذاشته و صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کردند و می‌توان گفت دیدار فردای آن‌ها جنگی برای به دست آوردن صدر جدول است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روسیه جام جهانی جام جهانی دروازه بان روسیه روسیه سرمربی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم

نوشاد عالمیان در مسابقات گرنداسمش عربستان، لیانگ نفر چهارم تنیس روی میز دنیا را 3 بر 2 شکست داد و به مرحلۀ یک‌هشتم راه یافت. نوشاد در ادامه باید با برندۀ دیدار شیندنگ رنکینگ 15 جهان از چین و فیلاس رنکینگ 74 جهان از آلمان بازی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • داماش به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ مسجدسلیمان
  • ستاره تراکتور به دنبال ابوالفضل جلالی!
  • گل پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • دریای بابل به دنبال پیروزی مقابل آریو اسلامشهر
  • از شرافت فوتبال دفاع می‌کنیم‌/ هر روز باید دنبال زمین تمرین می‌گشتیم
  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند