Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، ارتش و کمیته های مردمی یمن طی سه هفته از نبرد ساحل غربی موفق به انهدام یک ناو، ۳۳۱ خودرو و نفربر زرهی و هلاکت و زخمی شدن بیش از ۱۳۰۰ مزدور وابسته به ائتلاف سعودی که در میان آنها فرماندهان به چشم می خورند، کرده است. در این مدت ۱۲ موشک بالستیک شلیک شده و ۶ عملیات پهپادی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ این آمار از زمان سخنرانی عبدالملک الحوثی در ۲۷ ماه مه گذشته که دشمن خواستار جنگ فرسایشی با دشمن در ساحل غربی شد تا چهارشنبه ۲۰ ژوئن یعنی به مدت ۲۳ روز است.

در این مدت بر اساس گزارش المسیره؛ نیروهای یمنی موفق به انهدام ۲۹۶ خودرو و نفربر از انواع مختلف و نیز به غنیمت گرفتن ۲۵ خودرو و نفربر زرهی شدند. بسیاری از خودروهایی که از سوی پهپادها و موشک های بالستیک یمنی ها نابود شده در این آمار وارد نشده است.

همچنین در این ۲۳ روز حدود ۱۳۲۳ نفر از مزدوران که در میان آنها فرماندهان نیز به چشم می خورند کشته و زخمی شده اند و بسیاری دیگر از کشته و زخمی های دشمن که بر اثر حملات پهپادی رخ داده است، در این آمار وارد نشده است.

در این مدت؛ ۶ عملیات پهپادی و ۱۲ حمله موشکی انجام شده است.

در ۱۳ ژوئن جاری یک ناو جنگی امارات در سواحل استان الحدیده منهدم شد و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند و ناو غرق شد.

المسیره گزارش داد: همانگونه که عبدالملک الحوثی اعلام کرده است؛ نیروهای اشغالگر در باتلاق جدید گرفتار شده اند و ارتش و کمیته های مردمی معادله خود را در جبهه میدانی بر دشمن تحمیل کرده اند و جنگ رسانه ای دشمن را نقش بر آب کردند.

کد خبر 4329472

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش یمن جنگ 2015 یمن یمن ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ سوریه رژیم صهیونیستی جنگ 2015 یمن عربستان سعودی کره شمالی روسیه عراق ترکیه فلسطین الحدیده ایران کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند

رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در جریان یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی دست‌کم ۲ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش مهر، گفته می‌شود افراد زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هنوز جزییات بیشتری درباره عوامل و انگیزه وقوع این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل