Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از اعمال محدودیت ترافیکی در محدوده تونل رخ در محور ارتباطی شهرکرد به اصفهان خبر داد و گفت:  این محدودیت از شنبه گذشته ۲ تیر ۹۷  آغاز شد و تا سه شنبه آینده ۵ تیر به مدت چهار روز، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد جمشیدی افزود: این محدودیت به دلیل انجام عملیات شستشوی دیواره داخل تونل در حال اجراست.

وی از مردم استان و مسافرین خواست با شکیبایی و رعایت نکات ایمنی، همکاران راهداری را در انجام هر چه بهتر این عملیات یاری کنند.

انتهای پیام/ن

اعمال محدودیت ترافیکی در تونل رخ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اصفهان را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع در این خصوص ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاورمردان ارتش و تقدیر و تشکر از همشهریان به پاس همکاری همیشگی در مراسمات مختلف گفت: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف در شهر اصفهان اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد 29 فروردین تا پایان مراسم توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان فرایبورگ، خیابان فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: همچنین از ساعت 6 صبح فردا 29 فروردین تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع‌های آزادی- فرایبورگ، شیخ صدوق- سعادت آباد، فرایبورگ-سعادت آباد، خیابان‌های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین همه خروجی‌های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد بود.

وی به شهروندان توصیه کرد برای رفاه حال خود و سایر همشهریان و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری