Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:30:31 GMT

دما در آذربایجان غربی 6 درجه افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۳۸۹۷

دما در آذربایجان غربی 6 درجه افزایش می یابد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: دمای هوای استان در هفته جاری 6 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

مهدی صابری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با استقرار هوای گرم در استان و تابستانی شدن الگوهای دمایی طی هفته جاری، هوای شمالغرب کشور نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل گرم تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: دمای ارومیه در 24 ساعت گذشته بین 15 تا 32 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده و شهرستان تکاب با 10 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین و پلدشت با 35 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین شهر آذربایجان غربی بود.
صابری بیان کرد: در 24 ساعت گذشته چالدران با 5.6 میلیمتر پربارش ترین شهر استان بود و در برخی نقاط شمالی نیز بارش هایی پراکنده گزارش شده است.
وی افزود: بر اساس مدل های هواشناسی جوی آرام بر استان حاکم است ولی برخی نقاط شمالی استان احتمال بارش رگبار باران وجود دارد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از استان های سردسیر کشور بوده که همه ساله تا اوایل تابستان شاهد بارش های رگباری است.
7125/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي افزايش دما آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان

محمد حسن باقری شکیب گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان طی امروز و اواسط هفته آینده، عمدتا صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعات بعدازظهر وزش موقت باد و افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

او گفت: احتمال بارش‌های پراکنده طی ساعاتی از بعدازظهر روز جمعه و جمعه شب به ویژه در مناطق غربی استان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند با ۲۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان و بهار با ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرستان‌های استان بودند.

باقری شکیب گفت: دمای کمینه و بیشینه هوای همدان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب بین ۲ و ۱۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • افزایش دمای هوای همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش هشت درجه ای دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان
  • خیرآباد زنجان یخ زد