Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک آلمان‌ها با گل ثانیه‌های پایانی خود باعث شکست سوئد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تونی کروس روز گذشته در حالیکه بازی با نتیجه تساوی رو به پایان بود در ثانیه‌های پایانی گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

عمر مومنی این موضوع را سوژه کارتون جدید خود درآورده و کروس را عامل شکستن کشتی وایکینگ‌ها دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تونی کروس(به آلمانی: Toni Kroos) (زادهٔ ۴ ژانویه ۱۹۹۰ گریفس والد) بازیکن فوتبال آلمانی است. او به عنوان هافبک تهاجمی در تیم رئال مادرید عضویت دارد. تونی کروس، پاس‌هایی دقیق به مانند خط‌کش شهره دارد. تونی کروس همراه تیم ملی زیر ۱۷ سال آلمان در رقابت‌های قهرمانی جام جهانی زیر ۱۷ سال جهان در کره جنوبی ۲۰۰۷ همراه تیم ملی آلمان به عنوان سومی رسید، همچنین وی توپ طلا و کفش برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد. تونی کروس، برادری دیگر به نام فلیکس دارد که او عضو هانزاروستوک است. او در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بالاتر از ارین روبن با ۹/۷ امتیاز بهترین بازیکن در پست هافبک شد. همچنین کروس به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان جام قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ را بالای سر برد. در ۱۱ ژوئیه ۲۰۱۴ نام کروس، در میان بدترین هافبک‌های جام جهانی نامزد دریافت توپ طلا قرار گرفته‌است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کروس تونی کروس جام جهانی تونی کروس جام جهانی جام جهانی 2018 سوئد کروس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه می فهمم در چه تیمی بازی می کنم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خدابنده‌لو پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خدا را شکر توانستیم سال را با یک نتیجه و فوتبال خوب تمام کنیم و حالا تمام تمرکزمان را برای بعد از عید در جام حذفی و لیگ می‌گذاریم.

هافبک سرخپوشان درباره شرایط بازی در پرسپولیس افزود: خدا را شکر بزرگترهای تیم به من کمک کردند. کادر فنی هم همینطور خیلی به من کمک کرد. الان می‌فهمم که پرسپولیس یک تیم بزرگ است و همه اعضای تیم سعی کردند من را با شرایط تیم وفق دهند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره تفکرات تهاجمی سرمربی برزیلی این تیم تأکید کرد: من نیاز به زمان دارم، ولی فکر می‌کنم در پنج بازی گذشته چیزی را که از من خواستند، سعی کردم انجام دهم. پرسپولیس یک فوتبال باکلاس را بازی می‌کند و امیدوارم در ادامه هم همین روند را ادامه دهیم.

خدابنده‌لو درباره رقابت فشرده پرسپولیس با استقلال در صدر جدول خاطرنشان کرد: طبیعت فوتبال است و امیدواریم در ادامه راه همه بازی‌های‌مان را ببریم و هر آنچه خیر است رخ دهد.

کد خبر 6057649

دیگر خبرها

  • بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان پس از ۳ سال + عکس
  • پیروزی تیم محمدی و شکست تیم کریمی
  • الان می‌فهمم پرسپولیس یک تیم بزرگ است
  • تازه می فهمم در چه تیمی بازی می کنم
  • کسب سومین برد تیم ملی گلبال با غلبه بر لهستان
  • هافبک سابق تیم ملی آلمان، بازیکن سوریه شد
  • نخستین پیروزی تیم ایران در جام ملت‌های گلبال
  • گلبال جام ملت‌ها| برتری ایران مقابل سوئد در آغاز روز دوم
  • برتری مردان گلبالیست ایران برابر سوئد
  • ایلکای گوندوعان: من و تونی کروس می‌توانیم به راحتی کنار هم بازی کنیم