Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد: ایالات متحده به ما تضمین داده که از عملیات‌های ما برای برقراری امنیت خود و شهروندانمان در مناطق مجاور غزه، حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، ‌نخست وزیر اسرائیل گفت، در مذاکرات خود با جارد کوشنر، داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا و جیسون گرینبلات، نماینده ویژه ترامپ در امور صلح خاورمیانه درباره اوضاع غزه بحث و تبادل‌نظر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این دیدار جایگزین‌های ممکن برای مشکلات انسانی غزه بدون تقویت قدرت حماس مورد بررسی قرار گرفت، افزود، تل‌آویو در انجام عملیات برقراری امنیت خود و شهروندانش در مناطق مجاور غزه تایید مطلق ایالات متحده را به دست آورده است.

نتانیاهو طی دو روز اخیر با دو نماینده مذکور آمریکا به منظور بررسی اوضاع منطقه، طرح به اصطلاح صلح‌آمیز آمریکا موسوم به "معامله قرن" و اوضاع غزه دیدار کرده است.

کوشنر و گرینبلات در پایان سفر دوره‌ای خود به خاورمیانه ظهر روز جمعه وارد اراضی اشغالی شده و شب شنبه منطقه را به مقصد واشنگتن ترک کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد هر گونه حکمی که از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی صادر شود، تأثیری بر اقدامات این رژیم نخواهد داشت، اما «سابقه خطرناکی ایجاد خواهد کرد».

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه در بیانیه‌ای که در برنامه تلگرام منتشر شد، گفت: تحت رهبری من، اسرائیل هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه برای تضعیف حق اساسی خود برای دفاع از خود را نمی‌پذیرد.

روزنامه رای الیوم نوشت نتانیاهو در ادامه افزود: اگرچه تصمیمات اتخاذ شده توسط دادگاه لاهه بر اقدامات اسرائیل تأثیری نخواهد داشت، اما آنها سابقه خطرناکی را ایجاد خواهند کرد که سربازان و شخصیت‌های عمومی را تهدید می‌کند.

قضات دیوان بین‌المللی دادگستری طبق درخواست آفریقای جنوبی، روز جمعه (۶ اسفند) احکامی موقت را علیه رژیم صهیونیستی صادر کردند. به طور خلاصه این دادگاه از رژیم اسراییل خواست تمام اقدامات لازم را برای جلوگیری از نسل‌کشی در غزه انجام دهد.

این دادگاه همچنین به رژیم اسرائیل دستور داد ظرف یک ماه تمام اقداماتی را که برای جلوگیری از نسل‌کشی انجام داده، به دیوان لاهه گزارش دهد.

قاضی این دادگاه گفت حکم یاد شده تعهدات بین‌المللی برای اسرائیل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • اعتراضات دانشجویی؛ واقعیت آمریکا بدون روتوش
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
  • اوضاع بی‌بی حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است