Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای.اف.سی) اعلام کرد، با وجود گزارش های رسانه ای، استفاده از کمک داور ویدیویی در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018 مورد بحث و بررسی قرار نگرفته است.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته رسانه ها اعلام کردند فناوری کمک داور ویدیویی (VAR) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ای.اف.سی در صفحه توییتر خود این خبر را تکذیب کرد.
کمک داور ویدیویی در جام جهانی 2018 روسیه به کار گرفته شده و در تصمیم های داوری به یاری داوران شتافته است. کمک داور ویدیویی در جریان دیدار ایران مقابل اسپانیا گل تساوی ایران را آفساید اعلام کرد تا ملی پوشان ایران بازنده این دیدار باشند.
در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018، تیم پرسپولیس مقابل الدحیل قطر بازی خواهد کرد. استقلال هم برابر السد قطر به میدان می رود.
ورزشی**1584**1368

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال کمک داور ویدیویی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود

روح الله مدبر کارشناس مسائل روسیه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با روابط ایران و  روسیه اظهار کرد: در ارتباط با روسیه کشور ما می‌تواند منافع متعددی کسب کند. اما در داخل ایران نگرانی‌هایی وجود دارد.

وی گفت: روس‌ها همیشه می‌دانند که چه می‌خواهند، می‌دانند با نظام بین الملل چه کار دارند و با داخل و خارج از کشور خود چه روابطی می‌خواهند داشته باشند. نمونه بارز آن را نیز در جنگ اوکراین دیدیم، روس‌ها عنوان کردند که مناطق ادعایی خود را می‌خواهند و کوتاه هم نیامدند.

مدبر افزود: درباره ایران هم برنامه آن‌ها مشخص است، عملیاتی شدن راهگذر شمال به جنوب، همکاری‌های اقتصادی و راهبردی بلندمدت در صنایع مختلف و خصوصا به روز رسانی صنایع نفتی و تعمیق همکاری‌های سیاسی با ایران در مجامع بین‌المللی، مانند بریکس و شانگهای که روس‌ها نقش مهمی در عضویت ایران در آن‌ها داشتند.

کارشناس مسائل روسیه تاکید کرد: اما برنامه کشور ما هنوز مشخص نیست، برنامه دولت ما درباره بریکس و شانگهای و اوراسیا معلوم نیست. امسال اجلاس بریکس را در روسیه داریم و اینکه عد‌ه ای فکر کنند این اجلاس تنها سخنرانی و عکس گرفتن است منافعی برای ما ندارد.

وی ادامه داد: در کشورمان موج تخریب ضد روسی داریم و نمونه بارز آن صحبت‌های ضد روسی و مستمر وزیر خارجه سابق کشورمان آقای ظریف است. مواردی مطرح می‌کنند بر ضد روابط ما با روس‌ها. اخیرا هم ادعایی مطرح کردند که کاملا غلط است. گفتند که در سال ۲۰۰۸ روسیه آماده بود علیه ایران با آمریکا متحد شود، در حالی که در هیچ جای صحبت پوتین با کارلسون این حرف‌ها وجود ندارد. این صحبت‌های عجیب آقای ظریف در چه زمانی مطرح می‌شود؟ زمانی که در حال برگزاری مانوری بزرگ با روسیه و چین در شمال اقیانوس هند هستیم و این فایل صوتی منتشرمی شود. این‌ها باعث مشکل می‌شود.

وی افزود: اکنون تبلیغات ضد روسی آن قدر در کشو زیاد شده که تاجر‌های ما به سختی با روسیه تجارت می‌کنند. برای همین خیلی از تاجران روس نمی‌آیند در ایران قرارداد اقتصادی ببندند. فرصت‌ها را خودمان از دست می‌دهیم. ما تا مسئله تبلیغات ضد روسی را در کشور حل نکنیم نمی‌توانیم کار اقتصادی با روس‌ها انجام دهیم.  

کارشناس مسائل روسیه توضیح داد: اینکه عده‌ای به غلط مصاحبه می‌کنند و می‌گویند صادرات ما با روسیه ۲ میلیارد دلار شده خجالت آور است. این مبلغ قابل دفاع نیست. رئیس جمهور وعده ۱۵ میلیارد دلار داده بود. امروز رفت و آمد تجاری ما صادرات و واردات به سختی ۴ میلیارد می‌شود که این عددی نیست، در حالی بلاروس ۳۵ میلیارد دلار تبادل تجاری با روس‌ها دارد.

او گفت: ما نباید منافع ملی را قربانی مصاحبه و گزارش‌ها کنیم. تیم دیپلماسی ما در روسیه باید تقویت شود. در حوزه اقتصادی به چشم اندازی که داشتیم نرسیدیم، رئیس جمهور ما دو سال پیش در مسکو از ۱۵ میلیارد دلار حرف زد این عدد خیلی فاصله دارد و باید مشکلات خود را اصلاح کنیم.

مدبر ادامه داد: بدون برنامه شعاری و با برنامه عملیاتی و اجرایی، فرصت دوره جدید پوتین را نباید از دست بدهیم، اینکه اکنون اتحادیه اروپا بر علیه ایران و روسیه بیانیه صادر می‌کند برای آن است که آن‌ها می‌دانند اگر ما به صورت راهبردی وارد بازار روسیه وساختار های سیاست و امنیتی روسیه شویم، پیوند ناگسستنی برای ما به وجود می‌آید و منافع بزرگی دارد. 

وی گفت: اینکه وزیر پیشین خارجه کشور در تمامی صحبت‌های خود سخنی نیز از روسیه مطرح می‌کند برای آن  است که غرب‌گرا‌ها  علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود. این افراد غرب‌گرا تا به امروز یک بار علیه انگلیس حرف زده‌اند؟ انگلیسی که در جنگ جهانی اول باعث کشته شدن مردم ایران در قحطی شد و اکنون چهارشنبه سوری در ایران اجرا می‌کند. اتاق تخریب ضد روسی در ایران همین انگلیس است. این مطلب بسیار مهم است. ما اگر فرصت را از دست دهیم وارد بازی باخت- باخت آمریکا می‌شویم. ما باید تراز تجاری خود را افزایش دهیم.  

وی گفت: من معتقد به افزایش تیم دیپلماتیک نیستم؛ امروز دنیا با عدد افراد حاضر در کشور‌ها کار نمی‌کنند، ما با برنامه و حرفه‌ای بودن و افرادی که حوزه نفوذ دارند می‌توانیم کار را پیش ببریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ویدیویی تلخ از آزاده نامداری که وایرال شد
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود