Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@14:43:12 GMT

دمای هوای تهران به 40 درجه می رسد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۴۱۶۲

دمای هوای تهران به 40 درجه می رسد

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، اداره کل هواشناسی استان تهران روز دوشنبه از افزایش 3 درجه ای دمای هوای مناطق مختلف استان در 2 روز آینده(سه شنبه و چهارشنبه) خبر داد.

دراین گزارش، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران برای روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب ( 25 و 37)؛ (27 و 39) و (27 و 40) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی استان در این مدت صاف تا کمی ابری و در برخی مناطق گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، ورامین و فیروزکوه با 40 و 11 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران پایتخت وزش باد هواشناسی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و کاهش دمای برخی استان ها

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت جوی امروز جمعه ۱۰ فروردین گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، برخی نقاط یزد، کرمان و ارتفاعات شمال شرقی هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید، کاهش دما و در نقاط مستعد گرد و خاک رخ می‌دهد.

به گفته وی، شنبه ۱۱ فروردین در شمال استان فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، یکشنبه ۱۲ فروردین در شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: دوشنبه ۱۲ فروردین در جنوب اصفهان، نیمه شمالی فارس، کرمان، نیمه شرقی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود. سه‌شنبه ۱۳ فروردین علاوه بر مناطق فوق در استان‌های اصفهان، لرستان، کرمانشاه، جنوب همدان، جنوب مرکزی و شمال خراسان رضوی نیز بارش باران و وزش باد رخ می‌دهد.

به گفته ضیائیان، طی دو روز آینده خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواجه است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۱ فروردین‌ماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (۱۲ فروردین‌ماه) نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای ۰ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

دیگر خبرها

  • آسمان صاف پایتخت
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوای استان همدان
  • پیش‌بینی آسمان صاف تهران طی ۲ روز آینده
  • بارش باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • بارش باران و کاهش دمای برخی استان ها
  • وقوع ناپایداری‌های جوی در استان کرمان
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟