Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - نشست بررسی راهکارهای سرمایه گذاری زود بازده ویژه فعالان فرهنگی دیجیتال در محل مجتمع نمایشگاهی شهر ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، در این نشست محمدرضا حیدری، رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان گفت: سرمایه گذاری در ارمنستان دارای ریسک کمتر و در عین حال سود بیشتر نسبت به کشورهای اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی دیگر از نقاط قوت سرمایه گذاری در ارمنستان فراهم شدن شرایط نفوذ به بازار روسیه است.درحالیکه در شرایط عادی حضور در بازار فناوری اطلاعات روسیه به راحتی ممکن نیست، ارمنستان مسیر کم هزینه و پر اطمینانی برای حضور در بازار روسیه است.
رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان از تمایل ایروان به فعالیت مشترک با موسسات فرهنگی دیجیتال ایرانی در زمینه گردشگری خبرداد و گفت : برای ایران این مهم است که موسسات فرهنگی دیجیتال ایرانی ضوابط حاکم براولویت های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را رعایت کنند.
نخستین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ایران در ارمنستان توسط موسسه پیام نمای ایرانیان از موسسات دارای مجوز نشر دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سفارت ارمنستان در ایران برگزار شده است.
این نمایشگاه تا تاریخ 3 تیر ماه همه روزه از ساعت 10 صبح لغایت 19 در محل مجتمع نمایشگاهی ارمنستان برپاست.
**اروپام**2040*1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي نشست سرمايه گذاري ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از راهکارهای پیشنهادی، استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و دارایی‌های مالی دیجیتال است که محسن رحیمی، وابسته بازرگانی سفارت ایران در مصاحبه با رسانه‌های روسی به آن اشاره کرد.

رحیمی تاکید کرد: استفاده از روبل‌ دیجیتال و ریال‌ دیجیتال می‌تواند فرآیندهای تجاری بین دو کشور را ساده‌تر و به کاهش تاثیر تحریم‌های موجود کمک کند.

او در اواخر ماه آوریل از برنامه‌های ایران برای راه‌اندازی پروژه آزمایشی با هدف پذیرش کارت‌های پرداخت میر روسی خبر داد.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902296

دیگر خبرها

  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند 
  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد