Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@13:37:50 GMT

شورش اقلیت علیه همه

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۴۱۷۸

ماجرا ساده‌­تر از آن است که بشود توصیف کرد. شب بازی تیم ملی میلیون­‌ها نفر می‌­خواهند از تماشای بازی تیم‌شان لذت ببرند. منتظرند تا عادل فردوسی­‌پور و برنامه پربیننده‌­اش بهترین­‌ها را برایشان ارائه کند. این که مجری مشهور و محبوب رسانه قهر کند و ساعت‌­ها به استودیوی پخش نیاید تا بتواند مجوز مهمانش را بگیرد، نوبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که سرانجام هم مجوز مهمان صادر نشود؛ چرا که به زبانی بیگانه صحبت می­‌کند نوبر است. کی واقعا به عقل­‌اش می‌­رسد که می­‌شود چنین فجایعی هم به بار آورد. کی واقعا دلش را دارد که این طور با آبروی یک ملت بازی کند. آفتاب‌‌نیوز : سیامک رحمانی، رزونامه‎نگار، در فرهنگستان فوتبال نوشت: «کجای تاریخ چنین اتفاقی افتاده. کجای جهان ممکن است چنین اتفاقی تکرار شود. درست وقتی که مردم نگران تیم ملی‌­شان هستند. وقتی که با همه وجود می‌­خواهند بچه‌­هایشان را، سربازان­شان را تشویق کنند و به تماشای افتخارآفرینی‌­شان بنشینند. کجای دنیا ممکن است افکار عمومی، دغدغه‌­های جمعی یک ملت این طور با بی‌تفاوتی مواجه شود. این طور مورد هجوم قرار بگیرد.
ماجرا ساده‌­تر از آن است که بشود توصیف کرد. شب بازی تیم ملی میلیون­‌ها نفر می‌­خواهند از تماشای بازی تیم‌شان لذت ببرند. منتظرند تا عادل فردوسی­‌پور و برنامه پربیننده‌­اش بهترین­‌ها را برایشان ارائه کند. این که مجری مشهور و محبوب رسانه قهر کند و ساعت‌­ها به استودیوی پخش نیاید تا بتواند مجوز مهمانش را بگیرد، نوبر است. این که سرانجام هم مجوز مهمان صادر نشود؛ چرا که به زبانی بیگانه صحبت می­‌کند نوبر است. کی واقعا به عقل­‌ا‌‌ش می‌­رسد که می­‌شود چنین فجایعی هم به بار آورد. کی واقعا دلش را دارد که این طور با آبروی یک ملت بازی کند.
از آن طرف بستن درهای استادیوم. وقتی که ده‌­ها هزار بلیت فروخته شده و هزاران نفر نگران تماشای تیم ملی پشت در بی‌­تابی می­‌کنند. وقتی همه هماهنگی­‌ها انجام شده و قرار است عده‌­ای، در رویدادی بسیار معمولی، در استادیوم به تماشای یک مسابقه بنشینند. یعنی چطور ممکن است کسی بتواند همه آرزوهای مردم را ندیده بگیرد و فرمان بستن و راه ندادن بدهد و کار را به فرمان صریح وزیر برای بازشدن قفل­‌ها بکشد. چطور کسی می­‌تواند دل این‌ همه هموطن را بشکند. باورش سخت است. بستن بوستان­‌هایی که مردم در آن به تماشای فوتبال می­‌نشستند در تهران و بسیاری از شهرهای ایران نشان چیست؟ جز این که خوشحالی مردم، آسودگی مردم برای عده‌­ای نگران­‌کننده و خطرناک است چه فکری باید بکنیم. جز این که عده‌­ای با آرامش و تفریح مردم مشکل دارند.
شما را به هر که دوست دارید، دعواهای سیاسی و جناحی‌­تان را گاهی وقت­‌ها بی‌­خیال شوید. بعضی وقت­‌ها به دل مردم هم فکر کنید. بعضی وقت­‌ها فکر کنید مادر و برادرتان هم جزیی از این مردمند و حق دارند زندگی کنند. آخر چی در سرتان می­‌گذرد؟ آخر چی در سینه دارید؟ آخر چطور می‌­‌توانید؟»

کد خبر: ۵۳۰۸۰۴ تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اقلیت تیم ملی فوتبال ورزشگاه عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک هفته گذشته دو بازی مهم و پرفشار را پشت سر گذاشت و موفق شد در هر دو دیدار برابر حریفان بزرگی که در پیش داشت به پیروزی برسد و یک قدم به کسب دو جام قهرمانی نزدیک شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی هفته گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی برابر این تیم به میدان رفتند و پس از ۱۲۰ دقیقه بازی نفس‌گیر در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسیدند. آنها یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو نیز میزبان بارسلونا بودند و موفق شدند این تیم را شکست دهند تا اختلاف امتیازشان در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز برسد.

بلینگام در هر دو بازی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و تا پایان بازی در زمین ماند و شب گذشته در مراسم اهدای جایزه لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است اعتراف کرد که از این دیدارهای پرفشار خسته شده است.

این ستاره انگلیسی پس از دریافت این جایزه به خبرنگاران گفت:« هفته‌ای دیوانه وار را پشت سر گذاشتم و واقعا خسته هستم. چند روز گذشته پر از جنون و دیوانگی بود. امیدوارم که بتوانم جام‌های بیشتری را با رئال مادرید و تیم ملی انگلیس به دست آورم. مطمئناً پیوستن به رئال بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده‌ام.»

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • مردم ایران چگونه می‌توانند به مردم جهان کمک کنند؟
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • سفر 11 ماهه هوادار مغول منچستریونایتد با دوچرخه برای تماشای بازی تیم محبوب