Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@15:46:33 GMT

گل استثنایی لینگارد به پاناما + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۴۲۰۹

گل استثنایی لینگارد به پاناما + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گل تماشایی لینگارد بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس به پاناما در دقیقه 35 را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه روسیه انگلیس پاناما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهرستان شهریار: شب قدر فرصتی استثنایی در زندگی مادی و معنوی انسان ها است 

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ۱۲ فروردین ماه بزرگترین عید مذهبی و ملی است زیرا نخستین روز حکومت الله است در این روز کنگره‌های قصر ۲۵۰۰ ساله حکومت طاغوتی فروریخت و سرنگون شد و تمدن اسلامی متولد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین حسینی نوری با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر اظهار کرد: شب قدر فرصتی استثنایی در زندگی مادی و معنوی انسان ها است. ۱۳ فروردین ماه با سالروز شهادت حضرت علی (ع) مصادف شده است، در دام توهمات گرفتار نشویم و به این روز عزیز بی‌حرمتی نکنیم. مسئولین با افراد فریب خورده یا کسانی که در این روز عزیز قصد جسارت  به ماه رمضان و شخصیت حضرت علی (ع) را دارند به شدت برخورد کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان شهریار در خصوص جنگ رسانه‌ای گفت: جنگ و چالش امروز، جنگ و چالش رسانه ای است زیرا آرام و تدریجی برای تغییر باورها و اعتقادات هدف‌گذاری کرده است. در جنگ رسانه‌ای بدون شناسایی دشمن، نقاط قوت و ضعف، امکانات و روش ها نمی توان موفق بود.

همچنین باید بدانیم که در این جنگ دشمن نقاط قوت افراد را به عنوان چالش معرفی می‌کند و ما را از آینده مأیوس و نا امید می‌سازد. دشمن سعی دارد مردم کشور را با مشکلات داخلی سرگرم کند تا از میدان اصلی مبارزه غافل شوند.

امام جمعه این شهرستان در خصوص روز جهانی قدس بیان کرد: دنیا امروز شاهد جنایات رژیم نحس، نژادپرست، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی است. حاکمان به ظاهر مسلمان و دست نشانده آمریکا در منطقه این همه جنایت بر علیه مسلمانان بی دفاع فلسطین را می‌بینند اما سکوت کرده اند و هیچ حرکتی برای نجات این کودکان مظلوم نمی‌کنند. را ه نجات اسلام و عزت مسلمانان کمک به مردم مظلوم غزه و محو رژیم جعلی اسرائیل از صفحه روزگار است. همه ما برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین روز قدس را با شکوه‌تر از قبل برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهرستان شهریار: شب قدر فرصتی استثنایی در زندگی مادی و معنوی انسان ها است