Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:59:33 GMT

مدیرکل جدید ورزش و جوانان کرمانشاه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۴۲۶۱

مدیرکل جدید ورزش و جوانان کرمانشاه منصوب شد

کرمانشاه - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در حکمی، 'صابر رحیمی' را به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگار ایرنا، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه قرار است با حضور یکی از معاونان وزارتخانه فردا (دوشنبه - چهارم تیر) برگزار شود.
صابر رحیمی پیشتر و از 18 دی تا چهارم اسفند 95 پس از انتخاب مجتبی جوهری به عنوان رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مدت کوتاه مسئولیت خود، تجربه برگزاری موفق رقابت های جام جهانی 2017 کشتی در کرمانشاه با حضور هشت تیم برتر جهان را داشت.
ارسلان حسینی از چهارم اسفند 95 تاکنون به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه فعالیت می کرد.
در استان کرمانشاه حدود 65 هزار ورزشکار سازمان یافته زیرنظر 48 هیات استانی فعالیت می کنند.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزير ورزش و جوانان اداره كل ورزش و جوانان كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد