Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@18:05:32 GMT

بانوی جیرفتی داور برتر تکواندو کشور شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۴۴۶۳

بانوی جیرفتی داور برتر تکواندو کشور شد

سلحشور سالاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش استان کرمان افزود: نرجس شریفی به عنوان داور در مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان کشور از تاریخ 31 خرداد تا یکم تیرماه سال جاری در استان یزد سوت زد.
وی ادامه داد: پس از اتمام این مسابقات از طرف کمیته داوران فدراسیون تکواندو نرجس شریفی به عنوان برتر داور انتخاب شد که این انتخاب نشان از استعداد این بانوی جیرفتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داور برتر مسابقات تکواندوی کشور گفت: مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان کشور با حضور 31 استان در قالب 32 تیم در سطح بسیار بالایی برگزار شد.
نرجس شریفی با اشاره به فعالیت های ورزشی خود افزود: از سال 1375 به ورزش تکواندو علاقه پیدا کرده و سال 1385 موفق به کسب درجه داوری شدم و هم اکنون در حال تلاش برای کسب درجه داوری بین المللی هستم.
وی با بیان اینکه از سال 1387 در مسابقات کشوری و خارج از کشور شرکت کرده ام، اظهار داشت: در مسابقات جهانی سال 2012 کره جنوبی موفق به کسب مقام دوم شدم ولی متاسفانه همواره با مشکل اسپانسر و حمایت کننده مالی مواجه بوده ام.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان کرمان تکواندو جامعه کره جنوبی کمیته داوران جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس باز خوزستانی در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌مسابقات دسته برتر تنیس روی میز کشور درتهران برگزار شد که سروش امیری نیا از خوزستان با کسب ۸ پیروزی و ۴ شکست و آوردن ۲۰ امتیاز در سکوی سوم ایستاد و جواز حضور درمرحله نهایی انتخابی تیم را بست آورد.


در این مسابقات میررضا طاهرخانی و مهدی معدن کن از استان‌های قزوین به ترتیب با ۲۱ و ۲۰ امتیاز اول و دوم شدند.


در مسابقات دسته برتر تنیس روی میز کشور که  مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی محسوب می‌شد، ۱۳  ورزشکار به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند.


افشین نوروزی دیگر ورزشکار استان در مسابقات دسته برتر تنیس روی میز کشور بود که مقام یازدهم را کسب کرد.


مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشور با حضور ۶ ورزشکار از بیست وهشتم فروردین ماه درتهران برگزار می‌شود.


در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشور، ۲ نفر به عضویت تیم ملی درخواهند آمد.


تیم ملی تنیس روی میز کشور خود را برای حضور درمسابقات انتخابی المپیک پاریس فرانسه درآسیای میانه آماده می‌کند.


مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه، اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور
  • اعزام تیم تکواندوی سمنان به مسابقات بین المللی
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تنیس باز خوزستانی در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور