Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@20:31:23 GMT

پایان آدم ربایی در کمتر از 10 ساعت در سیرجان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۴۶۰۵

پایان آدم ربایی در کمتر از 10 ساعت در سیرجان

فرمانده انتظامی استان کرمان از پایان یک مورد آدم ربایی در کمتر از 10 ساعت و دستگیری 2 آدم ربا و رهایی فرد ربوده شده در عملیات ضربتی پلیس سیرجان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در تشریح این خبر توضیح داد: روز پنجشنبه 31 خردادماه یک مورد فقدانی به پلیس سیرجان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته و حضور عوامل تخصصی پلیس آگاهی در محل مشخص شد، موضوع فقدانی یک مورد آدم ربایی و به منظور اخاذی بوده که شناسایی عاملان این آدم ربایی و آزادی گروگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در پی‌جویی‌های پلیسی و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی سرنخ های صحنه جرم، محل نگهداری فرد ربوده شده در کمتر از 10 ساعت در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ جان فرد ربوده شده عملیات پلیس با انسجام و برنامه‌ریزی دقیق به مرحله اجرا درآمد و ضمن هماهنگی قضایی این محل محاصره شد.

بنی اسدی‌فر با بیان اینکه ماموران انتظامی در این عملیات با اولویت قرار دادن حفظ جان فرد ربوده شده، وارد محل اختفا شده و دو آدم ربا را دستگیر کردند بیان کرد: پلیس در این عملیات فرد بوده شده را در حالی که با قفل و زنجیر بسته شده بود و قصد انتقال آن را به شرق کشور داشتند صحیح و سالم آزاد کرد و در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف شد.

رئیس پلیس استان ادامه داد: دو متهم این عملیات برای بازجوئی و تحقیق علت و انگیزه این عمل مجرمانه و بررسی سوابق به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس با اقدامات گسترده اطلاعاتی خود ضمن پی جوئی و ریشه یابی علل و منشاء جرائم خشن، در سال جاری در حوزه آدم ربایی با کاهش 14 درصدی وقوع روبرو بوده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد

آفتاب‌‌نیوز :

حسین شاهرخی وکیل مدافع پرونده مرگ مشکوک مرحوم فکور صبور در یکی از صفحات مجازی خود مدعی شد: "پس از انتشارخبر محکومیت فرد مرموز در پرونده مرحوم زهره فکور صبور به لطف پروردگار طی عملیات ویژه مامورین خدوم نیروی انتظامی م. ن ظرف ۲۴ ساعت در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی ازتمام کسانی که از این فرد شکایت یا ادعایی دارند درخواست می‌شود ظرف ۴۸ ساعت آینده به کلانتری ۱۲۹ جامی و یا دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه نمایند.

این خبر حاکی است ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ رسانه‌های جمعی اعلام کردند که زهره فکورصبور بازیگر سینما و تلویزیون علیرغم سلامت جسمی در سن ۴۳ سالگی در منزل شخصی خود درگذشته است.

او پیش از فوت، مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود که ناتمام مانده و هنرمندی دیگری جایگزین او شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • جزئیات ربوده شدن کودک ۱۸ ماهه اعلام شد
  • تجربه دزد آمریکایی از سرقت خودروهای گران / سرقت در 6 ثانیه، درآمد 50 هزار دلار کمتر از یک ساعت (فیلم)
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه تالشی
  • دستگیری کودک ربا کمتر از ۲۴ ساعت دریکی از استان‌های همجوار/ اختلاف شخصی دلیل آدم ربایی
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران