Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:46:13 GMT

دستگاه قضایی به تخریب های کورکورانه بی توجه باشد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۴۶۶۱

دستگاه قضایی به تخریب های کورکورانه بی توجه باشد

تهران – ایرنا – امام جمعه شهرستان ورامین با بیان این که انتقاد آگاهانه از سر دلسوزی باعث توسعه فعالیت های می شود از مسئولان دستگاه قضایی خواست تا به تخریب های کورکورانه که جامعه را به حاشیه می برد بی توجه باشند.

به گزارش ایرنا ، آیت الله سید مرتضی محمودی روز یکشنبه در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان ورامین گفت: برخی از افراد و جریان ها تلاش دارند تا با انتقادهای کورکورانه ، دستگاه قضایی را که ملجاء و پناهگاه محرومان است را به حاشیه ببرند که البته نباید به این انتقادها توجه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تحقق عدالت اسلامی ، مهمترین وظیفه دستگاه قضایی است و هیچ امری نباید مسئولان این قوه را از مسیر تحقق عدالت خارج کند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار کرد: نباید افراد جامعه به واسطه مسئولیت سنگین دستگاه قضایی ، از پذیرش مسئولیت آن سر باز زنند چرا که این امر می تواند جامعه را با مشکل مواجه کند.
وی با اشاره به حجم زیاد ورودی پرونده دعاوی به دستگاه قضایی گفت: در گذشته بسیاری از مردم بدون مراجعه به محاکم قضایی و با ریش سفیدی بزرگترها ، مشکلات خود را برطرف می کردند که این امر امروز کمتر به چشم می خورد و باعث می شود که پرونده های زیادی به مراجع قضایی وارد شود.
امام جمعه ورامین گفت: ریشه بسیاری از مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی که رفع بخشی از آن به دستگاه قضایی سپرده می شود ، به دلیل مشکلات اقتصادی است که با حمایت از کالای ایرانی و ایجاد شغل پایدار برای جوانان ، بسیاری از این مشکلات برطرف می شود.
یکم تا هفتم تیرماه به مناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یاران باوفای ایشان به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قوه قضائيه دادگاه ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضاییه در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ‌در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان از برنامه های ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ‌و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر است.

هم‌چنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکل اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود