Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های استان آذربایجان شرقی از برگزاری همایش بین‌المللی «تبریز و انقلاب مشروطه ایران» چهاردهم مرداد سال جاری در واحد تبریز خبر داد. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد تبریز، احسان شاکری در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: همایش بین المللی «تبریز و انقلاب مشروطه ایران» همزمان با رویداد تاریخی تبریز 2018 با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی و با حضور دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات مؤسس و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به محورهای این همایش افزود: تبریز مشروطه خواهی ایرانیان و نظام اعتقادی و سیاسی شیعه، تبریز و زمینه‌های فکری و نظری مشروطه خواهی در ایران، هنر، معماری و فضاهای شهری و ادبیات در مکتب تبریز، تبریز و آینده مشروطه خواهی ایرانیان، جامعه شناسی سیاسی و اقتصادی تبریز در عصر مشروطه خواهی، تبریز انقلاب مشروطه و تکوین دولت مدرن و نهادهای جدید سیاسی در ایران، تبریز انقلاب مشروطه و تبادلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی منطقه‌ای و بین‌المللی، مکتب تبریز و خود آگاهی تاریخی ایرانیان و مساله نفوذ و انحراف در مشروطه خواهی تبریز از جمله محورهای این همایش است.

رئیس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی تبریز مشروطه خواهی تبریز و زایش حقوق مدنی و شهروندی در ایران، تبریز انقلاب مشروطه در نهضت مشروطیت ایران، رسائل سیاسی رجال آذربایجان و تبریز در مشروطیت، جایگاه تاریخی آذربایجان و تبریز قبل و بعد از مشروطه، مجادلات و مناقشات نظری درباره مکتب تبریز در حرکت مشروطه خواهی و نقش مشروطیت در پیدایش و جریان‌سازی هویت انقلاب اسلامی ایران، نقش زنان آذربایجان و تبریز در انقلاب مشروطه، آرمان شهر مشروطه در آثار نویسندگان آذربایجان و محورهای آزاد و مرتبط با عنوان همایش را از دیگر محورهای همایش بین المللی تبریز و انقلاب مشروطه ایران عنوان کرد.

دبیر همایش بین المللی تبریز و انقلاب مشروطه ایران در ادامه خاطر نشان کرد:همایش بین المللی تبریز و انقلاب مشروطه متشکل از 5 کمیته علمی، اجرایی، داوری، رسانه و هنر و دکتر جوانپور رئیس این همایش بین المللی است.

وی در پایان گفت: آخرین مهلت ارسال مقالات 15 تیر و زمان برگزاری همایش 14 مرداد سال جاری است و مقالات پذیرفته شده در این همایش در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت همایش به آدرس mashroteh.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

R7887/P1486/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

این دوره از مسابقات به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران، به میزبانی واحد علوم و تحقیقات از امروز (29 فروردین) تا 31 فروردین در کتابخانه دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» برگزار می شود، بیش از هزار و 800 شرکت کننده در قالب 316 تیم در 24 لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227465 برچسب‌ها محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»