Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌گیلان گفت: دوره آموزش و جذب فعالان حوزه تبلیغ دانش‌آموزی در گیلان برگزار می‌شود. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، یاسر تقوی عصر امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: آموزش و جذب فعالان حوزه تبلیغ دانش‌آموزی با همکاری مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان قم در استان گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با هدف ایجاد فرآیند تربیت مبلغ دانش‌آموزی، تأمین محتوای تبلیغی براساس سیر فکری تربیتی نوجوان و نیاز مخاطبان در گیلان برگزار می‌شود گفت: پشتیبانی محتوایی و علمی از فعالیت‌های تبلیغی در عرصه دانش‌آموزی از اهداف این دوره است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌گیلان خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از منابع و امکانات سازمان‌ها، نهادهای فرهنگی و تربیتی در راستای انجام کمی و کیفی تبلیغ، تعلیم و تربیت در جامعه دانش‌آموزی و راه‌اندازی شبکه مبلغان به منظور هدفمند شدن فعالیت‌های تربیتی مبلغان از دیگر اهداف این دوره است.

تقوی تصریح کرد: بومی‌سازی امر تبلیغ دانش‌آموزی با محوریت فعالیت‌های تشکل اتحادیه، فضای عمومی دانش‌آموزی، ارتقای سطح مهارتی مبلغان با هدف تقویت محتوایی قرارگاه‌های فرهنگی و هیئت‌های انصار المهدی(عج) از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.

وی با اشاره به اینکه شیعه جعفری بودن، ایرانی الاصل بودن، عدم نقص جسمانی مخل در امر تبلیغ، سن حداقل 20 سال و حداکثر 35 سال، معمم بودن، تحصیلات عمومی حوزه، از شرایط عمومی داوطلبان شرکت‌کننده در این دوره است گفت: رعایت شئونات طلبگی در گفتار و رفتار از دیگر شرایط مذکور محسوب می‌شود.

  تقوی آشنایی لازم با احکام شرعی، مسائل اعتقادی، اخلاقی و مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان را از شرایط اختصاصی مورد نیاز شرکت در این دوره نام برد و گفت: داشتن روحیه کار جمعی و تعاون، علاقه به فعالیت در فضاهای دانش‌آموزی و ارائه تعهد همکاری تبلیغی با مرکز آینده‌سازان قن از شرایط اختصاصی این دوره است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌گیلان با بیان اینکه پس از بررسی فرم مشخصات داوطلب افراد مشمول شرایط دعوت به مصاحبه می‌شوند تصریح کرد: پس از قطعی شدن نتیجه مصاحبه‌ها و بررسی موارد اعتراضی در کمیته آموزش، لیست اسامی پذیرفته‌شدگان  در استان گیلان اعلام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه علاقمندان جهت ثبت نام  می‌توانند از دوم تا هفتم تیرماه از طریق سایت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم به آدرس اینترنتی www.afaagh.com اقدام به ثبت نام کنند بیان کرد: این دوره با اهدافی مشخص و برنامه‌ریزی شده در استان گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات