Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان برنامه و بودجه برای بررسی موضوع پاداش پایان خدمت فرهنگیان، گفت: در این جلسه آقای نوبخت قول داد که حداکثر تا پایان شهریور امسال پاداش پایان خدمات فرهنگیان در سال ۹۶ پرداخت شود.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت:‌ این جلسه مربوط به موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان به ویژه مربوط به سال ۹۶ و مطالبات دیگر آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بحث و بررسی مفصل آقای نوبخت قول داد که حداکثر تا پایان شهریور سال جاری پاداش آنها مبلغی بالغ بر حدود ۳۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت شود.

وی افزود: موضوع دیگر سایر مطالبات فرهنگیان است که وزارت آموزش و پرورش میزان آن را اعلام نکرده است. قرار شد آموزش و پروش به ترتیب اولویت انواع بدهی‌های مربوط به فرهنگیان و میزان آن را اعلام کرده تا طبق برنامه‌ریزی به صورت تدریجی پرداخت شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با اشاره به بررسی و تصویب جزئیات طرح سهمیه ایثارگران، گفت: این طرح ناظر به انجام اصلاحاتی در برنامه ششم توسعه است که کمیسیون اصلاحات را انجام داده و به هیات رییسه برای بررسی در صحن علنی ارائه کرد.

وی در توضیح این طرح گفت: پیش از قانون برنامه ششم سهمیه ایثارگران ۷۰ درصد بود یعنی اگر آنها ۷۰ درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده را کسب کنند می‌توانستند بر اساس سهمیه ایثارگری وارد دانشگاه شوند که این سهمیه برای  رشته‌های پزشکی و پرطرفدار ۸۰ درصد و سایر رشته‌ها ۸۰ درصد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آموزش و پرورش پاداش پایان خدمت فرهنگیان سهمیه ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید