Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:31:46 GMT

متهمان اغتشاشات دی ماه در البرز محاکمه شدند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۴۹۰۴

متهمان اغتشاشات دی ماه در البرز محاکمه شدند

رئیس‌کل محاکم عمومی و انقلاب کرج از بررسی ۲۱ پرونده اغتشاشات دی ماه و محاکمه برخی متهمان آن در دادگاه انقلاب این شهرستان خبر داد. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدداود میرغفاری در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن اجتماعات دادگستری البرز برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه پرونده‌های طلاق در سال 95 در شهرستان کرج ، 5957 فقره پرونده داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 2178 فقره از این تعداد پرونده طلاق به درخواست زوجه بوده و 1180 فقره به درخواست زوج و 2366 فقره از این پرونده‌ها طلاق توافقی بوده است.

رئیس‌کل محاکم عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه در سال 96 در مرکز استان 36.5 درصد طلاق کاهش یافته است، بیان کرد: نسبت به میانگین استانی، کرج جلوتر از دیگر شهرستان‌های استان البرز است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه سال 97، 2.3 درصد طلاق در شهرستان کرج کاهش یافته است، عنوان کرد: موضوعات درگیری‌های دی ماه عمدتا پرونده‌ها در دادسرا مدیریت شد و کسانی که نیازی نبود پرونده‌های آنان مختومه شد.

میرغفاری با بیان اینکه در پرونده اغتشاشات دی ماه برای 21 پرونده در دادگاه انقلاب محاکمه برگزار شد، عنوان کرد: 3 نفر از این افراد تبرئه، 3 نفر از متهمان محکوم به جزای نقدی و بدل از حبس و جایگزین از حبس و سه ماه کار در ادارات بهزیستی و شهرداری محکوم شدند.

وی با بیان اینکه برای مجازات حبس از احکام جایگزین استفاده می‌شود، ادامه داد: 3 نفر از این افراد که محکوم به حبس شدند احکام آنها فعلا تعلیق شده و قطعا این موضوع بازدارنده است و فعلا اجرا نمی‌شود و این افراد سابقه کیفری نداشتند.

رئیس‌کل محاکم عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه جرم این افراد اخلال در نظم عمومی بوده است، تصریح کرد: 18 نفر از این افراد که به حبس و شلاق محکوم شده بودند احکامشان تعلیق شده و 3 نفر هم به صورت غیابی به دلیل حاضر نشدن حکم حبس و شلاق دارند.

وی با بیان اینکه پرونده یک نفر از این متهمان به دادگاه اطفال ارسال شده است، عنوان کرد: زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کرج در سال 96 از 101 روز به 96 روز کاهش پیدا کرده و علی‌رغم افزایش پرونده این روند کاهش داشته است.

میرغفاری با بیان اینکه کسانی که در تخریب بوده‌اند اقدامات برخوردی با آنها متفاوت است،گفت: 40 پرونده در این حوزه تشکیل شده است.

انتهای پیام/ ع

R41451/P1494/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!