Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، شبکه من و تو فیلمی از رضا احمدی را در صفحه خود در فضای مجازی منتشر کرد که در آن این سلطنت طلب ضمن اهانت و فحاشی یه عادل فردوسی پور، مجری توانا و محبوب کشورمان، از حشمت الله مهاجرانی، پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران به خاطر حضور در صداوسیما به شدت انتقاد می کند.

 

عکس/ صفحه من و تو

 

این سلطنت طلب در ادامه به بقیه بازیگران و هنرمندان ایرانی همچون مهران مدیری، بازیگر و کارگردان محبوب کشورمان و نیز فرامرز قریبیان، بازیگر پیشکسوت و محبوب ایرانی حمله کرده و با لفاظی زشت و توهین آمیز آنها را مورد خطاب قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلم/ بخشی از اهانت های این سلطنت طلب

 

متاسفانه شبکه من و تو که به نوعی به تریبون خاندان پهلوی تبدیل شده است، نه تنها اقدام به انتشار این اهانت ها به جامعه هنری ایران کرد، بلکه از مخاطبان خود خواست چنین مطالبی را برای این شبکه ارسال کنند!!

 

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: من و تو من و تو سلطنت طلب من و تو فیلم جام نیوز مهران مدیری عکس عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت عروسک‌های محبوب به تلویزیون

مدیر شبکه نسیم درباره جزئیات برنامه «مهمانی» ایرج طهماسب بیان کرد عوامل این برنامه در حال تمرین هستند و روز‌های آینده ضبط آن آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا خوشرو ـ مدیر شبکه نسیم ـ که در پشت صحنه برنامه «کودک شو» حاضر شده بود، درباره جزئیات برنامه «مهمانی» ایرج طهماسب در تلویزیون در پاسخ به پرسش خبرنگاران که آیا به پخش نوروز خواهد رسید، توضیح داد: این برنامه یک فصل از مجموعه «مهمانی» هست که در شرایط فعلی طراحی شده و مراحل پیش تولید آن از مدت‌ها قبل تاکنون به طول انجامیده و گروه به این نتیجه رسیده‌اند که با حمایت حامیان مالی در بیرون از سازمان صداوسیما، اتفاق خوبی رقم بخورد و یک برنامه شاد با حضور آقای طهماسب و عروسک‌ها داشته باشیم.

وی از کلاه قرمزی و پسرخاله به عنوان عروسک‌های غایب خبر داد و در عین حال عنوان کرد که دیگر عروسک‌های شاخص برنامه «کلاه قرمزی» و «مهمونی» در این برنامه حضور دارند.

خوشرو یادآور شد: با توجه به اینکه فرآیند تولید این برنامه پیچیده بوده و از طرفی، چون توسط حامیان مالی در بیرون از سازمان تولید می‌شود، فرآیند تولید از ساخت دکور گرفته تا موارد دیگر با تاخیر اتفاق افتاد.

به گفته مدیر شبکه نسیم ضبط برنامه «مهمانی» امروز فردا آغاز می‌شود.

خوشرو درباره پخش «مهمانی» گفت: تلاش می‌کنیم برنامه به پخش نوروز برسد. خود دوستان و به ویژه آقای طهماسب تمایل داشتند برنامه در ایام نوروز به پخش برسد.

در بازدید امروز اهالی رسانه از پشت صحنه برنامه «کودک شو»، همچنین بخش‌هایی از این ویژه‌برنامه با اجرای ملیکا شریفی‌نیا برای پخش در تحویل سال تلویزیون ضبط شد.

سیروس میمنت و سیاوش چراغی‌پور از بازیگرانی بودند که به عنوان مهمان در این برنامه حضور داشتند.

مدیر شبکه نسیم در خلال تصویربرداری ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» که با حضور سیروس میمنت و سیاوش چراغی پور صورت گرفت، درباره این فصل از «کودک شو» عنوان کرد که این برنامه با تعییرات محتوایی همراه بوده؛ به ویژه اینکه در فصل جدید بازی‌های جدیدی هم طراحی شده‌اند.

وی گفت: «کودک شو» نسبت به فصل‌های گذشته قرار است فضایی بانشاط‌تر و با هیجان بیشتر داشته باشد؛ در همین زمینه هنرمندان و افرادی شناخته‌شده دیگر با حضور خانواده‌شان در برنامه شرکت کرده‌اند.

خوشرو همچنین از اضافه شدن موسیقی با حضور خوانندگان در ویژه‌برنامه نوروزی «کودک شو» خبر داد.

وی درباره بازخورد فصل جدید «کودک شو» بیان کرد: بر اساس بازخورد‌هایی که گرفتیم از این تغییری که ایجاد شده استقبال شده است به‌ویژه نسبت به بازی‌ها.

به گفته مدیر شبکه نسیم ویژه‌برنامه نوروزی «کودک شو» در ۱۰ قسمت برای ایام نوروز تولید و پخش می‌شود و پخش آن از یکم فروردین آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فردوسی‌پور از صداوسیما بازنشسته شد
  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • ببینید | اعتراف باورنکردنی بیتا سحرخیز مقابل مهران مدیری: یک بار تصادف و فرار کردم!
  • عادل فردوسی‌پور رسما بازنشست شد
  • خداحافظی رسمی و دائمی فردوسی‌پور از صداوسیما
  • ادعای یک خبرگزاری: عادل فردوسی‌پور از صدا و سیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی پور بازنشسته صداوسیما شد
  • عادل فردوسی پور رسما از صدا و سیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی پور رسما بازنشست شد؛ خداحافظ صدا و سیما!
  • بازگشت عروسک‌های محبوب به تلویزیون