Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کرمانشاه از رسیدگی به پرونده ۱۰ سلبریتی که در زلزله سرپل ذهاب کرمانشاه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند در دادسرای سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر،  محمد حسین صادقی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جذب کمک های مردمی توسط سلبریتی ها گفت: اشخاص حقیقی در این راستا برای کمک به زلزله زدگان کمکهای نقدی مردم را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مطابق ماده ۲۴ آئین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، مسئولیت جذب، هدایت و توزیع امکانات و کمک های غیردولتی داخلی و خارجی اعم از منقول و غیر منقول و وجوه نقدی به عهده جمعیت هلال احمر است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه بیان داشت: در این راستا هرگونه دخل و تصرف، استفاده و تصاحب کمک های یاد شده توسط اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع است.
صادقی خاطر نشان کرد: در این خصوص در دادسرای سرپل ذهاب پرونده ای تشکیل شده که لیست اشخاص حقیقی که وجوه را دریافت کردند و هدایت آنها در حال بررسی است.

مدعی العموم کرمانشاه تعداد افراد شاخص در این زمینه را ۱۰ نفر معرفی کرد که شخصیت های کشوری نیز در بین آنها هستند.
دادستان عمومی کرمانشاه متذکر شد: نگاهمان در این جهت نباید نگاه بی اعتمادی باشد و انگیزه را از افراد سلب کند و اخلاص عمل را از افرادی که قصدکمک دارند بگیرد.
صادقی تصریح کرد: در حال حاضر هیچگونه گزارشی مبنی بر سوء استفاده و انحرافی در این خصوص به ما نرسیده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کمک های مردمی زلزله قانون مدیریت بحران جمعیت هلال احمر انقلاب شاخص کرمانشاه سلبریتی سرپل ذهاب زلزله کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تشکیل دفتر پیگیری پرونده‌های مهم و موادمخدر در دادسرای گرگان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، محمود اسپانلو در جلسه با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار داشت: با تشکیل این دفتر که اقدام ابتکاری در کشور محسوب می‌شود انسجام و تمرکز بر مبارزه با بینان‌های مالی قاچاقچیان موادمخدر و پرونده های مربوط به پولشویی است .

وی افزود: سال گذشته در نتیجه اقدامات این دفتر که زیر نظر یکی از معاونان دادسرای مرکز استان انجام شد، 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق  و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد .

اسپانلو از اجرای طرح پایش پرونده های اجرای احکام هم خبر داد و گفت:  در این طرح همه پرونده های موجود در  واحدهای اجرای احکام استان به ویژه در موارد مربوط به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز  که سالهای گذشته مختومه شده است ، دوباره بررسی و نظارت می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان راه‌اندازی مجتمع شوق زندگی و افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد اجباری در گرگان و گنبدکاووس را را 2 اقدام مهم و شاخص در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در استان عنوان کرد.

وی ادامه داد:  سال گذشته با همت دادستان های سراسر استان 429 بازدید میدانی از واحدهای تولیدی انجام شد که در نتیجه آن  مشکلات بخش تولید استان از دستگاه های اجرایی پیگیری و رفع شد.

تعیین تکلیف حدود 22 هزار دستگاه موتورسیکلت، خلع ید 80 هکتار جنگل و 498 هکتار مرتع، مسدود کردن 450 حلقه چاه غیرمجاز، پیگیری لایروبی مسیر خلیج گرگان و خلع ید اسکله بندرترکمن از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان در سال گذشته بود که در این جلسه دادستان مرکز استان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب