Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@22:03:37 GMT

تهدید اتریش به بستن مرز‌های خود به روی پناهجویان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۵۲۶۷

تهدید اتریش به بستن مرز‌های خود به روی پناهجویان

صدراعظم اتریش گفت که در صورتی که آلمان سیاست خود در زمینه پذیرش پناهجویان را اجرایی کند، وین هم مرز‌های خود را بر روی پناهجویان می‌بندد.

خبرگزاری فارس: «سباستین کورتس» صدراعظم اتریش تهدید کرد در صورتی که آلمان مرز‌های جنوبی‌اش را ببندد و پذیرش پناهجویان از این منطقه را محدود کند، اتریش هم مرز‌های خود را بر روی پناهجویان خواهد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، کورتس گفت که اگر «هورست زیهوفر» رئیس حزب سوسیال‌مسیحی و وزیر کشور آلمان بر اجرای برنامه خود در زمینه پناهجویان تاکید داشته باشد، او هم آمادگی دارد و هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهد تا از مرز‌های اتریش حمایت کند.

صدراعظم اتریش تاکید کرد که کشورش و دانمارک و دیگر کشور‌ها بدون حضور کشور‌های اتحادیه اروپا در حال همکاری هستند تا برای حل بحران پناهجویان راهکاری بیابند.

امروز سران ۱۶ کشور اروپایی در زمینه بحران پناهجویان در بروکسل تشکیل جلسه می‌دهند. این در حالی است که تنش میان ایتالیا و فرانسه به ویژه با خودداری ایتالیا از پذیرفتن کشتی امدادی حامل پناهجویان بالا گرفته است. همچنین در دولت ائتلافی آلمان هم میان دو حزب دموکرات مسیحی و سوسیال‌مسیحی در زمینه ادامه سیاست‌های مربوط به پذیرش پناهجویان اختلاف وجود دارد. در آلمان ادامه اختلافات می‌تواند به فروپاشی دولت منتهی شود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VFm

منبع: فردا

کلیدواژه: سباستین کورتس صدراعظم اتریش پناهجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، در متن حکم خود عنوان داشته است: با توجه به اینکه کشور در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید رهبری مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت‌های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رئیس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال ۱۴۰۳» در وزارت بهداشت منصوب می‌شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذی ربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

کد خبر 6096906 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • بازگشت بیش از ۱.۵ میلیون مهاجر به افغانستان
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • اختصاص کمک یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به لبنان برای مهار موج مهاجران
  • دلیل واقعی پاسخ منفی رانگنیک به بایرن چه بود