Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: سه هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد در مناطق زلزله زده استان تحت خدمات مشاوره ای قرار دارند و این خدمات تا زمان بهبودی کامل آن ها ادامه خواهد داشت.

حسین خدرویسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: عمده این افراد پس از وقوع زلزله مهیب 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 ریشتری شامگاه 21 آبان سال قبل دچار اختلالات روحی شده اند.
وی ادامه داد: مشاوران کمیته امداد پس از وقوع این زلزله مهیب، کار غربالگری و شناسایی مشکلات و اختلالات روحی - روانی بیش از سه هزار مددجو در مناطق زلزله زده کرمانشاه را آغاز کردند.
وی با بیان اینکه مددجویان زلزله زده کرمانشاه تا مراحل روان درمانی و یا دارو درمانی از خدمات مشاوره ای کمیته امداد بهره مند می شوند، افزود: خدمات مشاوره ای این نهاد با هماهنگی سایر سازمان های مرتبط به مددجویان ساکن در مناطق زلزله زده ارائه می شود.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه یادآوری کرد: در طول یکسال اخیر نیز بیش از 11 هزار مددجو تحت حمایت این نهاد از خدمات مشاوره ای و راهنمایی مشاوران که به صورت رایگان به آن ها ارائه می شود، برخوردار شده اند.
وی تصریح کرد: کمیته امداد کرمانشاه در این مدت بیش از 2 میلیارد و 530 میلیون ریال اعتبار به مشاوره و راهنمایی مددجویان تحت حمایت خود تخصیص داده است.
خدرویسی، مشاوره های ارائه شده به مددجویان را در زمینه های آسیب‌های اجتماعی،‌ مهارت‌های زندگی،‌ ازدواج موفق، فرزند پروری، تاب آوری خانواده و اعتیاد عنوان کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون 15 مشاور مجرب در کمیته امداد استان کرمانشاه خدمات مشاوره ای را در حوزه های یاد شده به مددجویان ارائه می کنند.
وی افزود: کمیته امداد استان کرمانشاه، مددجویانی که نیازمند به خدمات مشاوره ای بیشتر داشته باشند را به کلینیک های تخصصی طرف قرارداد ارجاع می دهد.
خدرویسی در پایان گفت: سال گذشته حدود سه هزار مددجوی کرمانشاهی به کلینیک های تخصصی ارجاع داده شدند.
در استان کرمانشاه 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 170 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه قرار دارند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد كرمانشاه زلزله96

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح چهارشنبه در آئین افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امداد بخش خشکبیجار اظهار کرد: تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها قرار دارد.

فرماندار رشت بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: اتاق همه مدیران باید به روی شهروندان و مراجعان باز باشد چرا که خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

عاشوری با تاکید بر اینکه کار، تلاش مضاعف و خدمت رسانی به مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: معتقدم هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم باشد، سرافراز خواهد بود.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد شهر خشکبیجار ادامه داد: این پروژه از مهر ۱۴۰۱ استارت و فروردین ۱۴۰۳ به اتمام رسید و با بهره برداری از این پروژه ۱۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این بخش خدمات دهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین این ساختمان توسط خیرین به کمیته امداد اهدا شده است، اضافه کرد: حضور خیرین در این شهرستان و فعالیت و کمک‌های آنها در عرصه‌های مختلف یک ظرفیت بی نظیر در این منطقه است.

فرماندار رشت به اقداماتی که در راستای آب شرب بهداشتی شهر خشکبیجار انجام گرفته اشاره کرد و گفت: مراحل پایانی انتقال آب خمام به خشکبیجار در حال انجام است و پیش بینی می‌شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

عاشوری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع ضعف برق این بخش نیز اضافه کرد: زمینی برای پست برق ۲۰/‏۶۳‬ توسط شورا و شهرداری خشکبیجار به شرکت برق منطقه‌ای برای احداث داده شده و در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6087348

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی