Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ دستور کار جلسه هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های امدادی و اورژانس که به ریاست شهریار حیدری مدیرکل امور مرزی و دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) برگزار شد، بررسی اعطای تسهیلات خاص در اعمال محدودیت‌های ترافیکی جهت تردد خودرو‌های خدمات رسان امدادی و اورژانس، طراحی برچسب واحد، تعیین و جانمایی مسیر‌های مناسب عبور اضطراری خودرو‌های امدادی و اورژانس و برنامه ریزی تشکیل سامانه EOC مشترک برای هماهنگی ارتباطی در استان‌های هدف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حیدری در این جلسه اظهار کرد: براساس تجربیات گذشته این جلسه را ترتیب دادیم تا مشکلات را برطرف و شرایط تردد زائرین اربعین را تسهیل کنیم.یکی از مسائل متمرکز شدن کلیه خدمات بهداشت و درمان و امدادی با هدف وحدت رویه و توزیع مناسب و سریع امکانات در زمان حادثه است.   حیدری ادامه داد: در زمان اعمال محدوده ترافیکی ضرورت دارد قبل از اجرا، نیروی انتظامی با اورژانس هماهنگی لازم را به عمل آورد تا اورژانس امکانات خود را در آن محدوده مستقر نماید. این دو موضوع در قالب دو طرح در کمیته بهداشت و درمان و کمیته امنیتی و انتظامی بررسی و برای تایید نهایی به دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین منعکس می‌شود.   دبیر ستاد مرکزی اربعین تاکید کرد: تعیین برچسب واحد برای موکب داران، اورژانس و دستگاه‌های خدمات رسان به منظور تسهیل در تردد و همکاری پلیس راهور با آن مجموعه‌ها است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه وزارت کشور اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی