Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@10:10:07 GMT

قراب: ما برای تفریح به برزیل رفته بودیم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۵۵۶۱

به گزارش وانانیوز، 

جواد قراب در مورد بازی تیم ملی ایران برابر پرتغال در جام جهانی کوچک  می گوید: آن زمان ما در جام ملت ها اول شدیم، از بانکوک حرکت کردیم تهران و یک هفته بعد به برزیل رسیدیم.  ما در گروهی افتادیم که ایرلند، پرتغال و اکوادور در آن حضور داشتند، خوب بازی کردیم ولی فاصله فوتبال ما با آنها زیاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان بهترین تیم آسیا رفتیم و خوب بازی کردیم ولی تیم پرتغال فوق العاده بود. آن زمان ازبیو بازی می کرد که واقعا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال دنیا است.


او می گوید تیم ملی در آن زمان برای تفریح به برزیل رفته بود: به ما گفتتد جام جهانی کوچک مسابقاتی است که زیاد مهم نیست و ما هم بیشتر برای تفریح رفته بودیم. زمانی که کلانی به برزیل رسید دقیق یادم است می گفتند پله سفید آمده است، حتی او با همسرش به برزیل آمده بود.  برای تفریح رفته بودیم و فکر نمی کردیم تیم ها اینقدر قوی باشند.


وی افزود: آقای رنجبر سرمربی تیم ملی گفتند من را گذاشته اند تا اوزبیو را بگیرم. من گفتم برای چی باید بگیرم؟ اجازه بدهید من کارم را کنم ولی گفتند باید او را بگیرم. من بازی خودم را انجام دادم ولی واقعا پرتغال خیلی خوب بود و ما هم زحمت مان را کشیدیم. برابر ایرلند 2 بر یک شکست خوردیم که حتی می توانستیم پیروز هم شویم و حتی اکوادور را هم شکست دادیم. 


قراب دوباره تایید می کند که این تیم برای تفریح به برزیل رفته بود: ما برای سفر تفریحی به پرتغال رفته بودیم. هیچ کدام از بازیکنان نتوانستند بروند و ناراحت بودند چون کارناوال چون خیلی زیبا است و فقط من رفتم، فردا هم علیه من شدند و خواستند من را تنبیه کنند که البته بخیر گذشت.


او در مورد بازی فردا ایران برابر پرتغال می گوید: بینید من اصلا تیم ملی را با گذشته مقایسه نمی کنم ولی حالا هم بچه های ما بهتر شده اند و هم پرتغال آن پرتغال نیست. بعید نیست ایران بجنگد و ببرد و فقط نباید توقع مردم را بالا ببریم.


قراب در پایان گفت: ما باید اول در جام ملت ها و لیگ قهرمانان آسیا اول شویم و بعد بگوییم قدرت اول آسیا هستیم.  این جام جهانی سنبلیک است، بازیکنان می آیند تا فوتبال بازی کنند و دیده شوند و نباید توقع مردم را بالا ببریم. ما در آن زمان که به برزیل رفتیم در آسیا قهرمان شدیم ولی الان ما در آسیا با تیم های بزرگ فاصله داریم. آن زمان یک تیم به جام جهانی صعود می کرد ولی الان 5 تیم صعود می کنند . نمی خواهم تیم ملی را  تضعیف کنم و بچه ها فوق العاده هستند و من فکر می کنم فردا شب می توانیم برنده بشویم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه

آفتاب‌‌نیوز :

با بارش‌های اخیر ساحل کاظیم‌ داشی بهتر از قبل شد تا حدی که مردم بتوانند خود را به آب شور دریاچه بزنند و از منافع درمانی‌اش بهره‌مند بشوند. 

 

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏