Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی انگلیس با ثبت هت تریک در این دیدار، بیشترین نمره را دریافت کرد.

طرفداری- دیدار انگلیس و پاناما دقایقی قبل با پیروزی 6 بر 1 سه شیرها به پایان رسید تا شاگردان گرت ساوتگیت در پایان دور دوم مسابقات مرحله گروهی، صعودشان به مرحله حذفی را قطعی کرده باشند.

در ادامه قصد داریم نمرات بازیکنان دو تیم را از نگاه وبسایت هواسکورد بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس که در این دیدار هت تریک کرد، با امتیاز 9.8 به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. گفتنی است گل اول و دوم هری کین با از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و گل سوم با چاشنی خوش شانسی به نام او ثبت شد. بعد از کین، جان استونز بهترین نمره (8.7) را به خود اختصاص داد؛ این مدافع جوان دو بار با ضربه سر دروازه پاناما را باز کرد. تریپیر و لینگارد نیز در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

در میان بازیکنان پاناما که به خصوص در نیمه اول نمایش افتضاحی ارائه دادند، اسکوبار، مدافع شان با دریافت نمره 4.8، به عنوان بدترین بازیکن زمین انتخاب شد و پس از او نیز پندو که شش گل دریافت کرد، در میان بدترین بازیکنان زمین رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

* برای مشاهده عکس در اندازه اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد