Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از مخابرات استان کرمانشاه، مسیب قبادیان اظهار داشت:‌پیرو سفر وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان و طرح پیشنهاد اختصاص ۸۰ سایت جدید تلفن همراه اول توسط مهندس بازوند استاندار کرمانشاه با دستور مهندس آذری جهرمی و موافقت شرکت ارتباطات سیار ایران ( همراه اول ) نصب و راه اندازی این سایت ها در کرمانشاه به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از طراحی و نهایی کردن مکان این سایت ها توسط کارشناسان مخابرات منطقه کرمانشاه و تایید  همراه اول در شرکت‌ مخابرات ایران ، ۴۲ سایت در مسیرهای جاده ای و روستایی و ۳۸ سایت در شهرهای استان نهایی و جهت اجرا به استان ابلاغ شد.

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه اضافه کرد : هزینه اجرای این سایتها ۴۰میلیارد تومان است که از اعتبارات همراه اول تامین و هزینه خواهد شد.

کد خبر 4329574

منبع: مهر

کلیدواژه: مخابرات کرمانشاه گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد خبرگزاری مهر عید سعید فطر یاسوج کرمانشاه بیرجند خرم آباد مواد مخدر تبریز سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان

هرمزگان-جام جم انلاین-راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان شهرستان قشم راه اندازی و سایت جدید تلفن همراه اول در روستای رمکان شهرستان قشم انجام شد.   به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان در راستای توسعه متوازن خدمات ارتباطی و پوشش حداکثری در سطح استان و خدمت رسانی و برخورداری مناطق روستایی از اینترنت پرسرعت همراه اول ، سایت همراه اول با تکنولوزی 3G در روستای رمکان شهرستان قشم نصب و راه اندازی گردید .   گفتنی است توسعه و ارتقاء زیرساخت های مخابراتی در تمام حوزه ها با هدف ارائه خدمات با کیفیت و مناسب به مشتریان در دستور کار مخابرات منطقه هرمزگان می باشد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم