Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- نمایشگاه گروهی آوای رنگ ها روز یکشنبه به منظور شناسایی و معرفی استعدادها و ظرفیت های هنری هنرمندان خراسان شمالی در نگارخانه بجنورد گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ سرپرست معاونت هنری این اداره کل اظهار داشت:
در این نمایشگاه ٨٠ اثر از ١٤ بانوی هنرمند در قالب چاپ باتیک به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالحسن حیدری با بیان اینکه آثار این نمایشگاه با تکنیک های مختلف باتیک شامل کار با تیان، نمک و گوتا و چاپ کلاغه ای طراحی شده است، تصریح کرد: آثار این نمایشگاه توسط بانوان هنرمند استان، آزاده پاکزاد، میترا ابراهیمی، زهرا ازبکی، مژگان پاکزاد، میترا پورنیا، راحله حریری، فاطمه روحانی، آسیه شیرازی، لاله کمالی، مریم کمالی، طاهره محمد زاده، فاطمه منفردی، مهشید مهنانی و معصومه نقیب به نمایش گذاشته شد.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت ١٨ تا ٢٠ در محل نگارخانه بجنورد برای بازدید علاقه مندان دایر است.
ع/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود