Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شد با در خشش هری کین به یک پیروزی پرگل مقابل پاناما دست پیدا کند.

به گزارش مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال انگلیس و پاناما از ساعت ۱۶:۳۰ امروز یکشنبه در ورزشگاه نیژنی نوگرود در گروه G جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد که با پیروزی پرگل ۶ بر یک به سود انگلیس به پایان رسید.

جان استونز (۸ و ۴۰) هری کین ( ۱۲ - پنالتی، ۴۵ - پنالتی و ۶۲) و لینگارد (۳۶) برای انگلیس گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالوی (۷۸) برای پاناما گل زد.

بازیکنان انگلیس از همان سوت آغاز بازی، مهاجمان خود را هدف پاسکاری هایشان قرار دادند و توانستند خیلی زود به گل اول برسند. استونز روی کرنری که تریپی‌یر ارسال کرد با ضربه سر محکم خود توانست اولین گل «سه شیرها» را به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان پاناما که هیچ شانسی برای رسیدن به دروازه انگلیس نداشتند توپ و میدان را کاملا در اختیار شاگردان ساوت گیت قرار دادن تا نماینده قاره اروپا به گل های دوم تا پنجم خود در همان نیمه اول برسند.

در نیمه دوم بازیکنان انگلیس سعی بر حفظ توپ داشتند تا با توجه به بازی های سختی که در ادامه رقابت های چام جهانی پیش رو دارند بدن های خود را آماده نگه داشته و از هرگونه مصدومیت احتمالی دور بمانند. با این حال باز هم سه شیرها توانستند روی شوتی از راه دوری که در راه دروازه به هری کین برخورد کرد به گل ششم برسند و کاپیتان انگلیسی ها پنج گله شده و به تنهایی در صدر جدول گلزنان جام قرار بگیرد.

پس از این گل گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس تصمیم به تعویض چند بازیکن اصلی خود گرفت تا استراحت کنند. در ادامه این دیدار بازیکنان پاناما روی تک موقعیت خود موفق به گرفتن ضربه آزاد شدند تا به وسیله بالوی در دقیقه ۷۸ موفق به گلزنی شوند.

انگلیس با این پیروزی ۶ امتیازی شد و در صدر گروه G قرار گرفت و پاناما نیز با دو شکست متوالی در قعر جدول قرار دارد.

هری کین بهترین بازیکن زمین شد

مهاجم انگلیس با هت‌تریک مقابل پاناما، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

هری کین در این دیدار ۳ گل زد و سهم به سزایی در پیروزی تیمش داشت. مهاجم تانتهام دو گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل سومش هم به طور اتفاقی، با اصابت توپ به پایش به وارد دروازه پاناما شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان

تیم فوتبال دختران جوان کشورمان در دومین مسابقه خود در تورنمنت کافا برابر ترکمنستان با هفت گل به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم‌های فوتبال جوانان دختر ایران و ترکمنستان در تورنمنت کافا از ساعت 13:30 به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با هفت گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقایق 10 و 20، تانیا جهانشاهی در دقیقه 13، زهرا خانلرزاده در دقیقه 26، مریم دینی در دقیقه 45 و 74، نازنین منصوری در دقیقه 64 به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

همچنین مریم دینی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه 7 اردیبهشت ماه از ساعت 18:00 به وقت محلی و 16:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود