Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی شاه‌حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشستی با اصحاب رسانه در سمنان ضمن بیان اینکه یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار رأس دام سبک و ۱۰۷ هزار رأس دام سنگین در استان وجود دارد، بیان داشت: سالانه ۲۷۵ هزار تن انواع محصولات دامی در استان تولید می‌شود.

وی بابیان اینکه از میان ۱۰۷ هزار رأس دام سنگین استان سمنان ۱۵هزار نفر شتر هستند، افزود: ۷۹۸ واحد دامداری صنعتی و دو هزار و ۸۴۱ دامداری سنتی در استان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت ۴۰واحد مرغ تخم‌گذار در استان سمنان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، بابیان اینکه ۳۹۴ واحد مرغداری گوشتی صنعتی در استان فعالیت می‌کنند، گفت: در سطح استان ۴۰ واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار و ۱۰ واحد پرورش شترمرغ نیز مشغول به تولید هستند.

شاه‌حسینی بابیان اینکه مرغداران استان سمنان در سال گذشته ۲۰ هزار تن تخم‌مرغ تولید کردند، بیان داشت: در این مدت ۵۵ هزاران گوشت مرغ نیز تولیدشده که بیش از ۳۰ هزار تن آن به خارج استان صادرشده چراکه مازاد مصرف استان محسوب می‌شود.

وی افزود: در استان سمنان ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن گوشت قرمز، ۱۷۵ هزار تن شیر، هزار تن شیلات و ۲۱ تن تخم مرغ و پرورش ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار قطعه مرغ وجود دارد.

کد خبر 4329584

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد كشاورزي استان سمنان محصولات دامی گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد خبرگزاری مهر عید سعید فطر یاسوج کرمانشاه بیرجند خرم آباد تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر غفاری آثار عصر امروز در بازدید از یک کارخانه احیا شده بیان کرد: این کارخانه متأسفانه به صورت کامل تعطیل و راکد شده بود اما با پیگیری‌های انجام شده توسط دادگستری استان و شهرستان و نیز با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان توانستیم این واحد صنعتی را به سرمایه‌گذار بخش خصوصی جدید واگذار کنیم و مراحل احیای این واحد در حال انجام است.

غفاری آثار با اشاره به اینکه سرمایه گذار جدید این کارخانه به عنوان یک هلدینگ و مجموعه کلان، چهارمین اقتصاد بزرگ کشور است، تصریح کرد: با راه اندازی مجدد این واحد صنعتی بزرگ، در موضوع اشتغالزایی نیز به نتایج خوبی در سطح شهرستان دست خواهیم یافت.

نماینده عالی دولت در شهرستان رزن در ادامه افزود: واحدهای انگشت شماری در سطح کشور در حوزه تولید فویل آلومینیومی در حال فعالیت هستند، و پیش‌بینی می‌شود این واحد تولیدی بتواند سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی تولید کند و موجب مرتفع شدن نیاز کشور به محصول فویل آلومینیومی خواهد شد ضمن اینکه، این واحد صنعتی پیش از تعطیلی، به بیش از ۱۲ کشور دنیا از جمله آلمان، سوئد، بلژیک، استرالیا، اسپانیا و فرانسه محصولات خود را صادر می‌کرد.

کد خبر 6081367

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • صادرات سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی در قزوین
  • سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی استان قزوین صادر شود
  • تولید سالانه ۱۶ هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی دام در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی در لرستان