Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حجت الاسلام مهدی طائب عمار درباره برخی ادعاها مبنی بر ضرب و شتم اسفندیار رحیم مشایی در زندان گفت: اولا من مسئول اطلاعات نیستم. ثانیا به یکی گفتند این کدوم امام‌زاده بود که در بصره بالای مناره شغال پارش کرد؟ طرف فکر کرد و گفت: امام‌زاده؟ بصره؟ بالای مناره؟ منظور شما یوسف است؟ پاسخ شنید بله خودشه، طرف جواب داد؛‌ اولا یوسف امام‌زاده نبود پیغمبر زاده بود،.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ثانیا بصره نبود کنعان بود.ثالثا شغال نبود گرگ بود. رابعا بالای مناره نبود و ته چاه بود. دست آخر هم این که این داستانی که شما می‌گویید از اول دروغ بود!

فرمانده قرارگاه عمار خاطر نشان کرد: برای چه باید آقای مشایی را کتک بزنند؟ این را بدانید کسی که خودش حرفه‌ای اطلاعات است حتی اگر سیستم کتک هم مباح شود، هرگز با کتک اطلاعات نمی‌دهد، تنها راهی که مشایی حرف بزند این است که خودش دهن باز کند.

وی تاکید کرد: آقای مشایی نه کتک می‌خورد و نه غذایش کم شده او  آزاد، آزاد است. دلیل بازداشتش هم این است که کارهای توطئه آمیزی در بیرون انجام می‌داده است.

طائب در پاسخ به این سؤال که آیا رئیس دفتر احمدی‌نژاد جاسوسانه عمل می‌کرده؟ گفت بله،‌ آقای مشایی نیروی بسیار پیچیده‌ای است و اینکه جاسوس است یا نه، خودش باید بگوید.

فرمانده قرارگاه عمار یاد آور شد: مشایی توانست آقای احمدی نژاد را که در ریل نظام جلو می‌رفت از ریل خارج کند و تبدیل به یک نیروی ضد نظام کند، این نشان می‌دهد در این زمینه آدم موفقی است.

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا شما اسنادی دارید که ایشان جاسوس دشمن بوده است، گفت: آقای مشایی به دلیل حرفه‌ای بودن اسناد و مدارکی از اقداماتش برجای نگذاشته است.

طائب در پاسخ به این سوال که اگر سندی برجای نگذاشته پس چرا بازداشت است، گفت: ما برای بازداشتش مدرک داریم. ما برای جابه‌جایی اموال اقتصادی مدارکی داریم،‌ مثلا در زمانی که در دولت حضور داشته به آقای احمدی نژاد گفته است بودجه را به جاهایی بدهد خب این جرم است و تخریب اموال محسوب می‌شود.

وی درباره عادلانه بودن حکم حمید بقایی نیز گفت: حکم آقای بقایی را نسبت به کمی آن عادلانه نمی‌دانم. آقای بقایی بایستی اعدام می‌شد.

طائب در پاسخ به سوالی دیگر درخصوص مناقشه احمدی‌نژاد با دستگاه قضا، عنوان کرد: احمدی‌نژاد را باید آزاد گذاشت تا هر چه دلش می‌خواهد بگوید.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر غیر از احمدی‌نژاد کس دیگری بود آیا این چنین با وی برخورد می‌شد؟ هم گفت: اشکالی ندارد و آقای خاتمی هم هرچه دلش بخواهد می‌تواند بگوید.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از گزارشگر معروف شبکه ۳ در کانادا

به گزارش تابناک، خبرآنلاین نوشت: چند روز قبل بود که محمدرضا احمدی اعلام کرد تعطیلات نوروزی‌اش قرار است زودتر آغاز شود و از مدیران صداوسیما برای موافقت با مرخصی خود تشکر کرد. احمدی برای تعطیلات نوروزی راهی کشور کانادا شده و این روز‌ها در ونکوور به سر می‌برد.

او در آخرین برنامه‌ای که اجرا کرد، گفت که پس از تعطیلات نوروز به ایران برمی‌گردد تا در برنامه‌های ورزشی حضور یابد. این تصویر از حضور احمدی در کانادار در فضای مجازی منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • ادعای معاون احمدی نژاد درباره سهم اصلاح طلبان از مجلس دوازدهم
  • چرا چت جی‌پی‌تی‌ پلاس بهترین ابزار هوش مصنوعی است
  • (عکس) اولین تصویر از محمدرضا احمدی در کانادا
  • فیلم قدیمی واکنش کاظم صدیقی به صدور احکام اعدام او در دهه ۶۰
  • عکسی از گزارشگر معروف شبکه ۳ در کانادا
  • ببینید | واکنش کاظم صدیقی به شوخی‌ها درباره صدور حکم اعدام توسط او
  • فیلم | شوخی عجیب تیموری با آقای جدی می فرمایید | میکس جواد عزتی و احمدی نژاد می شود آقایجدی می فرمایید
  • ماجرای اعدام خبرنگار ایرانی «آبزرور» در عراق چه بود؟ / مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • ببینید | شوخی عجیب یوسف تیموری با آقای «جدی میفرمایید» روی آنتن تلویزیون: میکس جواد عزتی و احمدی‌نژاد!