Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ پاسدارمحمد رضا رضايي فرمانده سابق ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اراك در آيين معارفه فرمانده جديد گفت : اقدامات و كارهايي كه درمدت 5 سال مسئوليت صورت گرفته با همكاري و تلاش پاسداران و بسيجيان بوده و اين تلاش بايد در دوره جديد هم با قوت و تلاش بيشتري انجام بگيرد .
وي درادامه به اقدامات صورت گرفته در دوره مسئوليت خود اشاره و افزود : تامين امنيت با همكاري شوراي تامين شهرستان و كمك و همكاري خوب بسيجيان در دو انتخابات مهم گذشته كشور را به خوبي برگزار کردیم و اردوهاي راهيان نور ، رزمايش ها ، كنگره شهيدان از ديگر اقدامات در اين مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاسدار رضايي به ديگر اقدامات دراين دوره مسئوليت اشاره و افزود : برگزاري اردوهاي رزمي فرهنگي ويژه دانش آموزان ، برنامه هاي عقيدتي سياسي ، ايجاد بيمارستان صحرايي با هدف خدمت رساني بيشتر ومحروميت زدايي ، مسابقات و محفل هاي مختلف انس با قرآن كريم ، و برگزاري اردوهاي هجرت ، اعطاي تسهيلات به مشاغل در راستاي اقتصاد مقاومتي ، يادواره هاي شهداء درسطح شهرستان اراك و چندين همايش پياده روي درمناسبتهاي مختلف و حضور درمراسم ارتحال امام (ره) وبرگزاري اردوهاي مختلف به مشهد مقدس و نشست هاي سياسي ازجمله برنامه هاي اين ناحيه دراين دوره بوده است .
فرمانده سابق ناحيه مقاومت اراك به همكاري مجموعه هاي ناحيه اراك اشاره و افزود :همكاري ،همراهي و تعامل نمايندگي ولي فقيه و حفاظت اطلاعات درسپاه ناحيه اراك، باعث حركت رو به جلوي برنامه هاي سپاه درسطح شهرستان اراك شد و فرمانده ها و بسيجيان حوزه ها و پايگاهها مقاومت ، اين اقدامات را با تلاش مضاعف خود تكميل نمودند.
پاسدار رضايي كمبود امكانات و اعتبارات در جهت رضايتمندي مردم عنوان كرد و افزود : مردم هرگاه ازسازمان ها و ادارات و يا ارگانهاي ديگر شهرستان نا اميد مي شدند به مجموعه سپاه مراجعه و درخواست هاي خودشان راارائه مي كردند كه سپاه هم با توجه به اينكه امكانات و اعتبارات لازم را جهت حل تمامي مشكلات مردمي و سازماني نداشت به نوعي از ارائه خدمات لازم ناتوان بوديم و البته فرمانده محترم سپاه روح الله ازاقداماتي براي حل اين مشكلات مردمي خبر دادند.
وي در پايان اين مراسم از اعتماد فرمانده محترم سپاه روح الله درمعرفي سرهنگ پاسدار محمد رضاعسگري به عنوان فرمانده جديد سپاه ناحيه اراك تقدير و تشكر نمود .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ چهری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن ۴۵ ساله در شهرستان اراک بلافاصله گروهی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

او افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی ۴۳ ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم بعد از مواجهه با شواهد پلیس به قتل عمد زن ۴۵ ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود به شدت پاسخ می‌دهیم
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند