Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:26:43 GMT

لیونل مسی ناکام‌ترین بازیکن جام جهانی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۶۳۱۸

ستاره کم فروغ آرژانتین علی رغم ثبت آمار خوب در برنامه های هجومی تیمش، هنوز موفق به زدن گل نشده است.

شاگردان به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه نگاه ها در جام جهانی 2018 روسیه معطوف به بهترین ها تیم ها و گلزنان جام است، سایت فیفا در گزارشی به معرفی موثرترین بازیکنان جام تا پایان دور دوم مرحله گروهی رقابت ها پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس در پایان دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه الکساندر گولوین هافبک تیم ملی روسیه با 25 کیلومتر دوندگی طی دو دیدار مقابل عربستان و مصر از این حیث رکوردار است و معدل 12.5 کیلومتر دوندگی در هر بازی را ثبت کرده است.


سرخیو راموس مدافع تیم ملی اسپانیا نیز با ثبت 203 پاس موفق طی دو بازی کم اشتباه ترین بازیکن جام بوده و توانسته همه پاس های خود را به مقصد برساند. گیرمو اوچوا دروزاه بان تیم ملی مکزیک هم با 14 واکنش موفق بهترین عملکرد را بین همه گلرهای جام تاکنون داشته است.


لیونل مسی ستاره آرژانتینی که هنوز در این جام موفق به زدن گل نشده آمار خوبی در تلاش برای خلق موقعیت داشته است. او با ثبت 12 تلاش برای حمله در دو بازی آمار خوبی داشته اما هیچکدام از این تلاش ها منجر به موفقیت آرژانتینی ها نشده است.

 

تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس لیونل مسی جام جهانی 2018 (روسیه) تیم ملی آرژانتین آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس لیونل مسی جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی آرژانتین آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • کارنامه سفر نخست‌وزیر عراق به آمریکا؛ موفق یا ناکام؟
  • یک اتفاق نادر؛ سرخیو بوسکتس برای تیمش گل می‌زند! + عکس
  • فیلم| دبل و پاس گل «لیونل مسی» در بازی بامداد امروز مقابل نشویل
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی