Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:34:16 GMT

محمودشاهی آلبوم یاد آن شب را به خیریه تقدیم کرد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۶۳۲۶

محمودشاهی آلبوم یاد آن شب را به خیریه تقدیم کرد

کرمان - ایرنا - خواننده، آهنگساز و فعال حوزه هنری استان کرمان با بیان اینکه هنرمندان جزو اقشار محروم جامعه محسوب می شوند گفت: آلبوم یاد آن شب را برای حمایت از ایتام، معلولان و کودکان بی سرپرست تقدیم خیریه طلوع نقش ماندگار می کنم.

به گزارش ایرنا، محمدحسین محمودشاهی عصر یکشنبه در نشست خبری آیین رونمایی از آلبوم یاد آن شب افزود: برای پخش و توزیع این کار درپی حامی مالی بودیم و با دیدن کودکان بی سرپرست، ایتام، معلولان جسمی و حرکتی این خیریه از همه چیز ازجمله درآمدزایی دل کندم و تصمیم گرفتم آلبوم خود را اسماً و رسماَ تقدیم خیریه خیریه طلوع نقش ماندگار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مجوزهای کنسرت 11 مردادماه برای حمایت و به نفع خیریه طلوع نقش ماندگار دریافت شده و این کنسرت بدون حامی مالی بصورت مستقیم در کرمان اجرا می شود.
وی گفت: پیش از این با حامیان مالی قرارداد بستیم اما از حمایت این هنر شانه خالی کردند لذا در مقطعی با یکصد میلیون تومان بدهی قدرت پیشرفت و بازگشت نداشتیم و با همکاری تنظیم کنندگان و آهنگسازان کرمانی توانستم آلبوم خود را ارائه کنم.
**6 تیرماه آلبوم یاد آن شب رونمایی می شود
این خواننده استان کرمان افزود: آیین رونمایی از آلبوم یاد آن شب ساعت 20 شب چهارشنبه ششم تیرماه در سالن بسطامی پارک مادر کرمان و به مدت 2 ساعت برگزار خواهد شد.
وی ابراز کرد: در این آیین 2 قطعه از این آلبوم بصورت متفاوت پخش و اجرا می شود و در آیین رونمایی از این آلبوم 80 درصد از هنرمندان شاخص استان کرمان در صحنه، موسیقی، سینما و تئاتر دعوت شدند.
محمودشاهی گفت: مردم، هنرمندان و تمامی اقشار استان کرمان باید برای رسیدن به موفقیت این استان از یکدیگر حمایت کنند.
وی افزود:9 قطعه این آلبوم از جمله یاد آن شب، شهرزاد، باران، قاب عشق، راه تماشا، ثانیه ها، مادر، فصل پرواز و گوشه بامی است .
وی عنوان کرد: شعرهای آلبوم یاد آن شب از اهالی کرمان از جمله علی کرمانی، باستانی پاریزی و همچنین وحشی بافقی استفاده شده است.
خواننده و آهنگساز استان کرمان گفت: با هماهنگی انجام شده کنسرتی در شهرستان های کوهبنان، زرند، راور، رفسنجان و بم اجرا خواهد شد لذا اگر موفقیت آمیز باشد در استان های دیگر نیز کنسرت هایی اجرا می شود که نیازمند حامی مالی است.
محمدحسین محمودشاهی خواننده پاپ و تلفیقی و بنام استان کرمان است.
خیریه طلوع نقش ماندگار سال 90 راه اندازی شده و از بیماران مزمن روانی، معلولان ذهنی و حرکتی و دختران بی سرپرست نگهداری می کند .
7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي موسيقي كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم

 میثم عزیزی رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران گفت: این گروه پزشکی به مدت سه روز بیش از هزار و ۲۰۰ بیمار را در روستاهای باسعیدو، کانی، مرادی، دوستکو و گورزین شناسایی، و رایگان درمان می کنند.

عزیزی افزود: تخصص پزشکان این گروه جهادی در زمینه های قلب و عروق، زنان و زایمان، سرطان سینه، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، اطفال و چشم است.

وی گفت: برخی از بیماران برای معالجه به مرکز استان و شماری نیز به تهران اعزام شدند و همه ی هزینه ها بر عهده انجمن خیریه است.

رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران افزود: هزینه برپایی این دوره خدمت رسانی پزشکی، بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • یونسکو جایزه آزادی مطبوعات ۲۰۲۴ را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد
  • یونسکو جایزه «آزادی مطبوعات» را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر