Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ وی در صفحه توییتر خود نوشت: دمکرات ها، قوانین را اصلاح نمائید. مقاومت نکنید. عملکرد ما در مقایسه با بوش و اوباما (روسای جمهوری قبلی آمریکا) خیلی بهتر است، اما ما به قدرت و امنیت در مرز نیاز داریم. نمی توان همه افرادی را که سعی می کنند به طور غیرقانونی وارد کشور شوند، پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرزهای قوی، نه به جرم و جنایت است.

قرار است نمایندگان جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در هفته جاری یک لایحه مهاجرتی را تصویب کنند. با این حال، ترامپ روز جمعه در توییتی اعلام کرد که نمایندگان جمهوریخواه در مورد مساله مهاجرت، اتلاف وقت می کنند و کنگره باید تا بعد از انتخابات میان دوره ای سال 2018، بررسی این مساله را کنار گذارد.

دولت ترامپ از زمان روی کار آمدن در آمریکا، سیاست سخت گیرانه ای را در مورد مهاجران و مقوله مهاجرت به اجرا گذاشته است. این دولت پیشتر در سال جاری، اجرای سیاستی تحت عنوان «تحمل صفر» را آغاز کرد که به موجب آن، همه مهاجرانی که به طور غیرقانونی وارد آمریکا شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

اجرای این سیاست به جدایی هزاران خانواده مهاجر منجر شده و واکنش های تندی را رقم زده است. این اعتراض ها سبب شده است تا رئیس جمهوری آمریکا حکم پایان جدایی خانواده ها را به امضا رساند. ترامپ در ابتدا مدعی بود که این سیاست را کنار نمی گذارد و دمکرات ها را مسئول اجرای آن می دانست.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست ترامپ اصلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند

نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلوسی در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • زلنسکی: اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌تاک در آمریکا