Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: ‌فعالیت های فرهنگی در ایلام با وحدت و یکپارچگی همراه باشد. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در نشست فرهیختگان فرهنگی اظهار داشت: وحدت رویه در فعالیت‌های فرهنگی شرط تاثیر فرهنگی در جامعه است.

استاندار ایلام وحدت و یکپارچگی در فعالیت فرهنگی را شرط موفقیت فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: فعالیت‌های فرهنگی در ایلام با وحدت و یکپارچگی همراه باشد تا تاثیرپذیری مثبت در جامعه داشته باشد و در اصلاح رویه فعالیت ها فرهنگی به رویه های نو و اثرگذار بکوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی تلاش‌های پراکنده‌ای برای توسعه فرهنگی زیان بار خواند و بیان کرد: اقدام فرهنگی، همه‌جانبه نگر و اثرگذاری در راستای توسعه فرهنگی در استان انجام و برنامه‌های فرهنگی را گسترش دهید.

استاندار ایلام به تاثیر فرهنگ بر توسعه گریزی زد و گفت: در تمام فعالیت های عمرانی و اقتصادی و سیاسی جای پای فرهنگ موثر و لازم الوجود است.

استاندار ایلام گفت: کارفرهنگی در استان باید به دور از شعار و سطح نگری باشد.

وی ویژگی فعالیت فرهنگی را وجود ساختار متهد و منظم دانست و از تعدد سازمان های فرهنگی انتقاد و بیان داشت: تعدد در فعالیت فرهنگی موجب دوباره کاری و پارادوکس فعالیت می شود.

سلیمانی دشتکی وحدت در ساختارفعالیت ها، داشتن افق دید و مخاطب شناسی و تعیین جامعه هدف را در فعالیت فرهنگی ضروری دانست و بیان کرد: تشکیل اتاق فکر و تقسیم کار در وضعیت فعلی که با تعدد قعالان فرهنگی مواجه هستیم شرط دستیابی به این اهداف است.

انتهای پیام/ش

R7718/P1377/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه، از پل کیلومتر (۵۶) واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: اعتبارات این پل از محل اربعین تامین شده و تا پایان خردادماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

بهرام‌نیا افزود: پیمانکار این پروژه از پیمانکاران توانمند است که در اربعین همواره بیشترین تلاش را داشتند.

کد خبر 6081649

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • فعالیت ۶۰ هزار نفر در ایلام در زمینه دامداری
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار