Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،­­دولت این تصمیم را با توجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر تخصیص منابع اعتباری برای تأمین آب شرب اضطراری، ارتقای کیفیت و کمک به طرح‌های تأمین آب پایدار شهرها و روستاهای کشور اتخاذ کرد.

­­موافقت دولت با اختصاص تسهیلات برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی

دولت با توجه به لزوم تأمین نقدینگی مورد نیاز برای خرید به موقع محصولات کشاورزی و جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی تولیدکنندگان این بخش، مبلغ 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف شد به منظور تأمین به موقع نقدینگی، مبلغ 5 هزار میلیارد ریال به عنوان تنخواه از محل اعتبارات قانون بودجه سال 1397 کل کشور در اختیار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران قرار دهد.

شرکت‌های خودروساز از شرایط دریافت تسهیلات در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری مستثنی شدند

هیأت وزیران در راستای تکلیف خودروسازان نسبت به واردات قطعات و تولید خودروهای سنگین جهت اجرای طرح جایگزینی و نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل تجاری درون و برون شهری، مصوب کرد شرکت‌های خودروساز و متقاضیان دارای خودروی فرسوده مشمول این طرح از رعایت برخی شروط و تعهدات ناظر به دریافت تسهیلات در طرح مذکور مستثنی شوند.

برنامه زمانی اعمال حدود مجاز آلایندگی موتورسیکلت‌های بنزینی تغییر کرد

دولت با تغییر برنامه زمانی اعمال حداقل حدود مجاز آلایندگی موتورسیکلت‌های بنزینی موافقت کرد.

بر این اساس، حدود مجاز آلایندگی موتورسیکلت برای سال 1397 بنزین یورو 3 و برای سال 1398 بنزین یورو 4 و از سال 1400 به بعد مطابق استاندارد روز اتحادیه اروپا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هیئت دولت مصوبه آب شرب روحانی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت