Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی شکری عصر یک‌شنبه در حاشیه دیدار با هیئت‌رئیسه شورای هیئات مذهبی استان سمنان در مهدی‌شهر، با اشاره به ظرفیت عظیم شورای هیئات مذهبی در جامعه اسلامی، تأکید کرد: سازمان‌دهی و هدایت هیئات مذهبی رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است اما باید گفت تغذیه فکری هیئات و دوری از آفت‌ها، مهم‌ترین رسالت شورای هیئات مذهبی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هیئات مذهبی بزرگ‌ترین شبکه تبلیغی جهان هستند، افزود: فراگیری، عمومیت داشتن، پایگاه مردمی و ... در زمره ویژگی‌هایی هستند که تأثیرگذاری هیئات مذهبی در جامعه اسلامی را افزایش می‌دهد.

هیئات مذهبی نقش‌آفرینی ویژه‌ای در تاریخ ایران داشته‌اند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان درباره نقش هیئات مذهبی در جامعه نیز گفت: این نهادهای مردمی ازجمله عناصر نیروهای مستعد و دارای پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل هستند که در عرصه‌های مختلف از ۱۵ خرداد۴۲ تا به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش‌آفرینی مهمی داشته‌اند لذا از این منظر دارای اهمیت بسزایی هستند.

شکری با اشاره به نقش آفرینی تشکل‌های مذهبی و هیئات در تمام فراز و نشیب‌های تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی، بیان کرد: حرکت عظیم هیئات مذهبی و دینی در نهم دیماه ۸۸ حاکی از این مطلب که قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور مردم گره خورده است.

وی افزود: هماهنگی هیئات مذهبی در برنامه ملی کشور در مناسبت‌ها، تغذیه فکری جامعه هدف، دوری از آسیب‌های عزاداری و مراسم ویژه مذهبی و ... در زمره رسالت‌های شورای هیئات مذهبی است.

کد خبر 4326578

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی سمنان علی شکری هیات مذهبی گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد خبرگزاری مهر عید سعید فطر کرمانشاه یاسوج بیرجند خرم آباد مواد مخدر تبریز سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس و مدیران سازمان داوطلبان با حضور در ساختمان صلح با نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در این دیدار به نقش حیاتی و پر اهمیت سازمان داوطلبان در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داوطلبانه برای خدمت به مردم در این مجموعه تاکید کرد.

وی ارائه آموزش فرهنگ داوطلبی را یکی از وظایف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: با آموزش و فرهنگ‌سازی صحیح باید روحیه خدمت‌رسانی در جامعه را ارتقا دهیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بخش با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از رسانه در معرفی فعالیت‌های داوطلبانه، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ داوطلبانه باید بیش از پیش در مورد فرهنگ خدمت رسانی و معرفی آن به مردم تمرکز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی، سپس به ارائه نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های داوطلبی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و بر لزوم ارتباطات تنگاتنگ و مستمر درون سازمانی تاکید کرد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از این دیدار، به ارائه نکاتی مهم و ضروری در خصوص چگونگی جذب و نگهداشت داوطلبان در جمعیت هلال احمر پرداخت.

نماینده رهبر معظم انقلاب ارتباط مستمر با اقشار مختلف جامعه، تربیت، آموزش و تهیه بسته‌های فرهنگی برای جذب و نگهداشت آنان را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی نظام‌های سازمانی در ایران بورکراسی‌های غیر ضروری است. وی تاکید کرد باید با پرهیز از این بورکراسی‌ها از ظرفیت داوطلبانه برای اجرای خلاقانه برنامه‌ها در جمعیت بهره گرفت.

وی همچنین گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان این سازمان را نیز مثبت ارزیابی کرد و از خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت، توجه ویژه به مسائل مربوط به این سازمان که متولی کمک در جامعه است را خواستار شد.

در ابتدای این دیدار وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین سازمان داوطلبان نیز به ارائه گزارش‌هایی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته سال گذشته و همچنین بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی ارائه خدمات روان‌تر به جامعه به منظور پیگیری از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پرداختند.

کد خبر 6087170

دیگر خبرها

  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • ضرورت توجه به حجاب وعفاف در جامعه
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم