Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - با تصویب شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی تبلیغات، نخستین دوره این رویداد اول تا سوم آبان ماه 97 در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی جشنواره تبلیغات با تاکید بر لزوم برگزاری چنین جشنواره هایی در کشور تصریح کرد: حضور جدی و فعال شرکت ها و کانون های تبلیغاتی در رسانه ها و فضای مجازی، گام مهمی در معرفی کالای ایرانی و رشد تولید ملی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد سلطانی فر با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی تلاش خود را برای گسترش حضور کانون های آگهی و تبلیغاتی در معرفی تولیدات ملی بکار خواهد گرفت گفت: ما از حضور شرکت های تبلیغاتی خارجی در این دوره از جشنواره استقبال و زمینه همکاری آنها با برندهای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی را مهیا می کنیم و این می تواند گام مهمی در معرفی کالای ایرانی در سطح منطقه ای و بین المللی باشد.
براساس اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، نمایندگان نهادها، مدیران کانون های آگهی و تبلیغاتی و دبیر جشنواره بین المللی برترین های تبلیغات ایران به ارائه دیدگاه های خود برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره پرداختند.
به گزارش ایرنا، نقش تاثیرگذار سیاست های تبلیغی و راهکارهای کمک به اقتصاد ملی و حمایت از تولید داخلی در نخستین گردهمایی شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی برترین‌های تبلیغات ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
محمد سلطانی فر، رئیس شورای سیاست گذاری، محمد حیدری قائم مقام و علی صادق شیرازی دبیر شورای سیاست گذاری چهارمین جشنواره برترین های تبلیغات ایران هستند.
همچنین حسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما، برزین ضرغامی رییس سازمان زیبا سازی شهرداری تهران، محمود دهقان رئیس انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران و مجید دوخته چی زاده و ساعد جنانی از دیگر اعضای شورای سیاست گذاری این جشنواره هستند.
فراهنگ ** 1355 ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه جشنواره تبليغات نشست هم انديشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوایل امروز جمعه رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های پدافندی ایران با نفوذ چند ریزپرنده مقابله و آنها را منهدم کرده است.

در پی این رویداد، صدا‌هایی ناشی از انفجار در نزدیکی شهر اصفهان شنیده شد که ناشی از عملکرد سیستم‌های پدافند هوایی بوده است.

بعدا رسانه‌های داخلی ایران گزارش دادند که تأسیسات هسته‌ای ایران امن هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در پی این رویداد‌ها، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

آژانس در ایکس نوشت: «رافائل گروسی» رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار خویشتنداری شدید از سوی همه است و تکرار می‌کند که تأسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف درگیری‌های نظامی باشند.

روزگذشته، سردار سرتیپ پاسدار «احمد حق‌طلب» فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای ایران هشدار داد:  اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای  کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره خویش‌تن‌داری بوده است
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • کنعانی: تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • سخنگوی وزارت خارجه : تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • روزی برای تورم ۳۰ درصدی فریاد «وااسلاما» سر می‌دادند