Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@16:06:49 GMT

چرا مجری معروف خودکشی کرد؟

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۷۰۷۰

چرا مجری معروف خودکشی کرد؟

نتایج کالبدشکافی «آنتونی بوردین» ـ آشپز و جهانگرد معروف شبکه CNN ـ نشان داد هنگام مرگ هیچ ماده مخدری در بدن وی نبوده است. ناطقان: به نقل از رویترز، «آنتونی بوردین» در حالی کمتر از دو هفته پیش در هتلی در شهر پاریس خود را حلق‌آویز کرد که پزشکان با انجام آزمایشات بر روی جسد وی اعلام کردند در هنگام مرگ از مواد مخدر استفاده نکرده بوده و در شرایط عادی قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که «بوردین» ۶۱ ساله پیش از این صراحتا درباره استفاده از مواد مخدر و اعتیادش به هروئین در سال‌های قبل سخن گفته بود. از افسردگی شدید به عنوان یکی از عوامل اصلی خودکشی وی نام برده می‌شود.



«آنتونی بوردین» اولین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی با انتشار کتاب پرفروش «آشپزخانه سری: ماجراجویی در جهان شکم» به شهرت رسید و نخستین برنامه تلویزیونی خود را در سال ۲۰۰۲ شبکه تلویزیونی "فود نت‌ورک" به روی آنتن برد و سپس در سال ۲۰۰۵ به شبکه تلویزیونی تراول پیوست و برای ساخت برنامه در این شبکه دو بار برنده جایزه امی شد.

وی از سال ۲۰۱۳ به شبکه سی‌ان‌ان پیوست و ساخت مجموعه معروف «بخش‌های ناشناخته» را آغاز کرد و به معرفی غذاهای مناطق مختلف جهان می‌پرداخت. «بوردین» در سال ۲۰۱۴ و برای ساخت بخش‌هایی از این برنامه تلویزیونی به ایران و شهر اصفهان نیز سفر کرده بود.

وی برای ساخت اپیزود جدید از مجموعه تلویزیونی محبوب «بخش‌های ناشناخته» در فرانسه به سر می‌برد که در هتل محل اقامت به زندگی خود پایان داد.

منبع: عصر ایران برچسب ها: مجری معروف ، خودکشی ، ماده مخدر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مجری معروف خودکشی ماده مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم